Quote from Magnus Gelang on 1 August 2011, 22:09Mikael F: Är något av de platserna du räknar upp historiska? Har ingen direkt kunskap om det så jag måste fråga 🙂
Mikael F: Är något av de platserna du räknar upp historiska? Har ingen direkt kunskap om det så jag måste fråga 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 22:12Oooo, var temat historiens vingslag. Jag sprang delar av banan på "Gamla landsvägen" - dvs urtidens E4 som är en grusväg. Historia så det förslår. 🙂
Oooo, var temat historiens vingslag. Jag sprang delar av banan på "Gamla landsvägen" - dvs urtidens E4 som är en grusväg. Historia så det förslår. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2011, 22:16Haha ja det godkännes, symbol kommer 🙂
Haha ja det godkännes, symbol kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 23:00Jag sprang på Kungliga Djurgården som jag antar är så där vulgärhistorisk att det inte gills. Jag avstår därför nu för att känna pressen på mig att prestera något extra inför nästa månad.
Jag sprang på Kungliga Djurgården som jag antar är så där vulgärhistorisk att det inte gills. Jag avstår därför nu för att känna pressen på mig att prestera något extra inför nästa månad.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 07:04Men Micke då - nästa månads utmaning lyder "sand mellan tårna". Det räcker med att springa längs med vatten och det har ju vi som bor och tränar i den stora staden nästan svårt att INTE uppfylla. 🙂
Men Micke då - nästa månads utmaning lyder "sand mellan tårna". Det räcker med att springa längs med vatten och det har ju vi som bor och tränar i den stora staden nästan svårt att INTE uppfylla. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2011, 09:18Ja du Mikael, jag vet inte riktigt var gränsen för historiska vingslag ska dras 😀
Ja du Mikael, jag vet inte riktigt var gränsen för historiska vingslag ska dras 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 21:04Alltså - vägen jag sprang på omnämns i historieböcker om Sörmland. Det ÄR gamla huvudvägen mot Stockholm (för i tiden då man åkte droska). Gamla milstenar och tom en gammal galgbacke. Fast den ligger åt andra hållet mot vad jag sprang och är ganska spooky
Alltså - vägen jag sprang på omnämns i historieböcker om Sörmland. Det ÄR gamla huvudvägen mot Stockholm (för i tiden då man åkte droska). Gamla milstenar och tom en gammal galgbacke. Fast den ligger åt andra hållet mot vad jag sprang och är ganska spooky
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2011, 23:16Ja Kristina, det låter historiskt tycker jag 🙂
Ja Kristina, det låter historiskt tycker jag 🙂