Quote from Guest on 25 February 2008, 21:08Sörmland Ultra Marathon. Lite längre - lite roligare!
Terräng 50km. Åttonde upplagan!http://www.sormlandultra.se/
Sörmland Ultra Marathon. Lite längre - lite roligare!
Terräng 50km. Åttonde upplagan!
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 21:18Jag är såååå nyfiken!!!
Jag är såååå nyfiken!!!
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 22:00Jamenvaf*n... då slår jag väl till då 🙂
Jamenvaf*n... då slår jag väl till då 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 08:26YES!! Så ska det låta (t+)
Det kommer att bli jätteskoj! 🙂
YES!! Så ska det låta (t+)
Det kommer att bli jätteskoj! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:00Jag har inte bestämt mig om det blir SUM eller om det blir Växjö Marathon, de ligger så närma varann. Växjö är betydligt mindre sträcka att resa för mig men jag vill testa lite ultra också.
Förhoppningsvis behöver man inte bestämt sig jättesnart.
Jag har inte bestämt mig om det blir SUM eller om det blir Växjö Marathon, de ligger så närma varann. Växjö är betydligt mindre sträcka att resa för mig men jag vill testa lite ultra också.
Förhoppningsvis behöver man inte bestämt sig jättesnart.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:17Småtossig som jag är överväger jag att ge mig på båda 🙂
Småtossig som jag är överväger jag att ge mig på båda 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:19Jag är sugen på det här loppet. Skulle vara kul med sällskap - någon hugad spekulant???? 🙂
Jag är sugen på det här loppet. Skulle vara kul med sällskap - någon hugad spekulant???? 🙂
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 10:24Jag är sugen, men vet inte om jag hinner komma upp i de distanserna. Ligger i år (hittills) på längsta "lång"pass 14 km. Mitt mål är ju att bli långlöpare och är otroligt sugen på Ultra. Vad tror ni? Kan jag bli ultralöpare till hösten om jag håller mig
Jag är sugen, men vet inte om jag hinner komma upp i de distanserna. Ligger i år (hittills) på längsta "lång"pass 14 km. Mitt mål är ju att bli långlöpare och är otroligt sugen på Ultra. Vad tror ni? Kan jag bli ultralöpare till hösten om jag håller mig
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:30Absolut tror jag det!
Absolut tror jag det!
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:43Jadå, det är jag övertygad om 🙂
Jadå, det är jag övertygad om 🙂