Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 13:40Precis, Fia-Lotta. Jag kikade i resultatlistan från förra året och det såg lite glest ut i slutet... (#)
Precis, Fia-Lotta. Jag kikade i resultatlistan från förra året och det såg lite glest ut i slutet... (#)
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 14:02Då kanske vi kan ha sällskap - kanske fler hänger på? 🙂
Då kanske vi kan ha sällskap - kanske fler hänger på? 🙂
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 15:13Gärna! Det är ju tur att jag har lite tid att träna upp mig på, jag har ju lite kvar till din nivå... 😀 Det blir min första ultra. (H:)
Gärna! Det är ju tur att jag har lite tid att träna upp mig på, jag har ju lite kvar till din nivå... 😀 Det blir min första ultra. (H:)
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 15:47Bestämmer man sig för att hänga ihop så gör man det to the bitter end! Och du - jag har smygkikat i din träningskalender - du går inte av för hackor! 🙂
Men hej och hå - träna på ändå! (t+)
Bestämmer man sig för att hänga ihop så gör man det to the bitter end! Och du - jag har smygkikat i din träningskalender - du går inte av för hackor! 🙂
Men hej och hå - träna på ändå! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 16:06🙂
🙂