Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarSUM
You need to log in to create posts and topics.

Jamen dåså! Då skall här testas! Jag blir väldigt peppad av er alla tre måste jag passa på att säga! Lady, Fia-lotta och Fredrika. (L) Jag vill också!

Nu såg jag att tävlingen redan fanns så det finns några till som skall ut i Sörmland 🙂

http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=154189

Hoppla, jag sökte på SUM. Föll mig aldrig in att söka på hela 😀

Så det kan gå 🙂

Jag är intresserad av SUM 2008, men inte Sörmlands ultran 2008;-)

Fast hinner man komma i form efter LL?

Mike, jag funderar över samma sak då jag är lite sugen på LL. Måste man kanske välja?

Finns det fler SUM? *förvirrad*

Jag tror att det är fullständigt möjligt att klara både och, om man anpassar tempot efter vad man ska göra.

SUM är förkortning av Sörmlands Ultra Maraton. Körde själv förra årets upplaga meed Olle (kolla länken Sörmlands Ultra Maraton) bl a. Det är ovanligt trevligt att springa på Sörmlandleden; sjöar överallt. Vill dock varna för 1 mil asfalt mitt upp i alltih

Men är det inte samma tävling? Jag la in den andra länkens tävling i min kalender, men som sagt - det är väl samma???? (#)

Det vore väldigt besynnerligt ifall två 50 km-tävlingar i Sörmland skulle gå samma dag, väl? Jag bytte också och la in den andra i kalendern.

Vad kul - vi kanske blir ett litet gäng så att man kan litta en "springkompis". Lite trist att springa så långt ute i spenaten mol allena.... 🙁