Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 10:52Jamen dåså! Då skall här testas! Jag blir väldigt peppad av er alla tre måste jag passa på att säga! Lady, Fia-lotta och Fredrika. (L) Jag vill också!
Jamen dåså! Då skall här testas! Jag blir väldigt peppad av er alla tre måste jag passa på att säga! Lady, Fia-lotta och Fredrika. (L) Jag vill också!
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 11:07Nu såg jag att tävlingen redan fanns så det finns några till som skall ut i Sörmland 🙂
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=154189
Nu såg jag att tävlingen redan fanns så det finns några till som skall ut i Sörmland 🙂
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=154189
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 11:09Hoppla, jag sökte på SUM. Föll mig aldrig in att söka på hela 😀
Så det kan gå 🙂
Hoppla, jag sökte på SUM. Föll mig aldrig in att söka på hela 😀
Så det kan gå 🙂
Quote from Kicki K on 26 February 2008, 12:36Jag är intresserad av SUM 2008, men inte Sörmlands ultran 2008;-)
Fast hinner man komma i form efter LL?
Jag är intresserad av SUM 2008, men inte Sörmlands ultran 2008;-)
Fast hinner man komma i form efter LL?
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 12:40Mike, jag funderar över samma sak då jag är lite sugen på LL. Måste man kanske välja?
Mike, jag funderar över samma sak då jag är lite sugen på LL. Måste man kanske välja?
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 12:59Finns det fler SUM? *förvirrad*
Jag tror att det är fullständigt möjligt att klara både och, om man anpassar tempot efter vad man ska göra.
Finns det fler SUM? *förvirrad*
Jag tror att det är fullständigt möjligt att klara både och, om man anpassar tempot efter vad man ska göra.
Quote from Stefan Kinberg on 26 February 2008, 13:21SUM är förkortning av Sörmlands Ultra Maraton. Körde själv förra årets upplaga meed Olle (kolla länken Sörmlands Ultra Maraton) bl a. Det är ovanligt trevligt att springa på Sörmlandleden; sjöar överallt. Vill dock varna för 1 mil asfalt mitt upp i alltih
SUM är förkortning av Sörmlands Ultra Maraton. Körde själv förra årets upplaga meed Olle (kolla länken Sörmlands Ultra Maraton) bl a. Det är ovanligt trevligt att springa på Sörmlandleden; sjöar överallt. Vill dock varna för 1 mil asfalt mitt upp i alltih
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 13:30Men är det inte samma tävling? Jag la in den andra länkens tävling i min kalender, men som sagt - det är väl samma???? (#)
Men är det inte samma tävling? Jag la in den andra länkens tävling i min kalender, men som sagt - det är väl samma???? (#)
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 13:32Det vore väldigt besynnerligt ifall två 50 km-tävlingar i Sörmland skulle gå samma dag, väl? Jag bytte också och la in den andra i kalendern.
Det vore väldigt besynnerligt ifall två 50 km-tävlingar i Sörmland skulle gå samma dag, väl? Jag bytte också och la in den andra i kalendern.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 13:38Vad kul - vi kanske blir ett litet gäng så att man kan litta en "springkompis". Lite trist att springa så långt ute i spenaten mol allena.... 🙁
Vad kul - vi kanske blir ett litet gäng så att man kan litta en "springkompis". Lite trist att springa så långt ute i spenaten mol allena.... 🙁