Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSummera mål varje dag?
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill lägga in följande personligt mål: 30 minuter träning varje dag.

Men antingen har jag missat nåt, eller så går det inte att ställa in detta. Det går bara att välja vecka som minsta summering så vitt jag kan se.

Jag skulle kunna sätta 210 minuter

Tror inte att det går att lösa som FB är just nu.

Den ända lösningen jag kan komma på är att använda olika träningstypnamn om passet är under 30 min.

Löpning VS Löpning kort distans
Promenad VS Walking

Kanske så här: 7 mål
Måndagsträning 30min/vecka
Tisdagsträning 30min/vecka
onsdagsträning 30min/vecka
osv.

Eller så tränar du aldrig ett pass som är mindre än 30 minuter. Inte jättelätt att få till pass som är kortare... Om det skulle saknas 5 minuter så är det bara att fortsätta en vända runt huset och sen är det löst.
Problemet löst utan systemstöd.

Adrian: Man kan göra det men då får du en jäkla massa mål. Du kan välja samma datum som startdatum och slutdatum, ange 30 minuter som mål och välja att summera all tid mellan start- och slutdatum (0bara 1 dag i detta fall).

Men då får du göra detta 365 g

Anders: Det beror ju helt på vad man reggar. Igår reggade jag stretch på 10 minuter (efter min jogging, men jag vill hålla isär joggingen och stretchen så det blir ett eget pass). Vissa reggar 10 minuter promenad, andra reggar inte förrän de är ute minst

Om man krånglar till det med mängder av småpass så får man skylla sig själv om det blir krångligt 🙂

Jo men för den del personer är kanske 10 minuters promenad vad de klarar av! Bättre då att gå den promenaden och regga den än att inte gå nån promenad alls.

Jag håller med bullen. Det finns massor av människor där just 10 minuters promenad är stort och då det kan vara ett bra kvitto att kunna regga. För mig som är ute med hunden en massa gånger om dagen däremot skulle förmodligen funbeats server braka ihop om

Jovisst, men här diskuterade vi huruvida det går att sätta upp ett mål på 30 minuter per dag. Snöa inte in på andra saker nu. Just vad som är träning har vi diskuterat massor av gånger.
Om man endast klarar av 10 minuter ansträngning så har man större pro