Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSummera mål varje dag?
You need to log in to create posts and topics.

Tack för svaren. Kontentan är att man helt enkelt inte kan sätta upp den typ av mål som jag vill åt, inte förrän det finns en summering på dagar också, precis som veckor.

När det gäller längden på passet så spelar det ju ingen större roll om målet är 10

@Adrian

Kör på efter vad som är bäst för dig. Råden man får är blandad kvalitet efter som vi inte vet allt om bakgrunden.

En lösning är att du lägger in ett pass (av en typ som du aldrig använder) med noll minuter och noll km, när du har klarat din grä

Man kan sätta upp ett mål om sju pass i veckan och kryssa i att den bara ska räkna ett pass varje dag för att sätta ett mål om ett pass om dagen. Sen hur långa passen är, där får man ju bestämma sig för att inte redovisa pass som varar kortare än en halvt

Jag har funderat på om nån slags tag-system skulle kunna lösa ganska många "problem" som folk har. Det är ju en populär "feature" på många ställen, ger användarna stor möjlighet att välja själv vad man ska ha dem till och skulle kunna skapa nästan obegrän

Jag har också försökt hitta någon inställning per dag. Jag har nämligen ett mål på 20 min per dag, som ett minimum, och har inte heller varken tid eller lust att lägga upp ett unikt mål per dag i veckan...
Det här kanske är något att ha på önskelistan hos

Det var en enkel en 🙂

Klicka på fliken hem i den översta flikraden.

Sedan väljer du mina mål bland rutorna på vänster sida.

Nu kommer du till sidan där du kan se alla dina aktuella mål. Uppe till höger finns en blå ruta "Lägg till nytt personligt mål

Evely din lösning är veckovis. de är ute efter dag mål.

om du vill träna minst 20min/ dag är det minst 140min/vecka.

men du kan lura dig själva genom att träna 40 en dag och inget en annan och då ser det ut som du klarade din mål med 140min/vecka, men

Om du lägger upp målet och tittar på hastighetsmätaren, så kommer du att se att där finns dels en nål, ett grönt och ett rött fält. Proportionerna mellan de olika fälten ändras efter hand som veckan går. Ligger nålen i det gröna fältet har du tränat mer

Pelle : "Jag har nämligen ett mål på 20 min per dag, som ett minimum,"

nu har jag skapat en mål för 140min/vecka. som representera 20min/dag som du tipsa om.

jag tränade 100min igår och 156min idag då ser jag på min vecka mål om 140min/vecka (20min/dag

Tack Evelyn för dina förslag, jag har just nu de inställningar som du föreslår, men det är precis det som Ryan "Rykno" Provencher påpekar som jag är ute efter, nämligen ett pass per dag som mål, inte ett antal timmar/minuter/tid per vecka. För då ser man