Quote from Magnus Gelang on 1 September 2009, 09:03Anders: Nu har du dessutom ändrat i ditt inlägg där uppe som fick mig att reagera,,,det då du skrev typ "annars ser man till att man bara kör pass på minst 30 minuter" och personen som vill ha målet kanske inte klarar att köra 30 minuter i sträck,,,,så så
Anders: Nu har du dessutom ändrat i ditt inlägg där uppe som fick mig att reagera,,,det då du skrev typ "annars ser man till att man bara kör pass på minst 30 minuter" och personen som vill ha målet kanske inte klarar att köra 30 minuter i sträck,,,,så så
Quote from Camilla Höög on 1 September 2009, 10:01Jo, jag justerade mitt inlägg lite precis när du skrev ditt första. Jag ändrar aldrig inlägg i efterhand om nån har skrivit inlägg efter mitt utan att meddela det på nåt sätt om det nu inte är ett stavfel eller nåt annat banalt.
Innan jag skrev det så ko
Jo, jag justerade mitt inlägg lite precis när du skrev ditt första. Jag ändrar aldrig inlägg i efterhand om nån har skrivit inlägg efter mitt utan att meddela det på nåt sätt om det nu inte är ett stavfel eller nåt annat banalt.
Innan jag skrev det så ko
Quote from Magnus Gelang on 1 September 2009, 10:28Jo fast du skrev typ "hur får man ens ihop pass som är mindre än 30 minuter" och det är ju då ganska allmänt hållet, inte bara till trådstartaren.
Men jaja frågan var om man kunde få ihop mål som var baserade på varje dag och ja det kan man,,,om man gör
Jo fast du skrev typ "hur får man ens ihop pass som är mindre än 30 minuter" och det är ju då ganska allmänt hållet, inte bara till trådstartaren.
Men jaja frågan var om man kunde få ihop mål som var baserade på varje dag och ja det kan man,,,om man gör
Quote from Camilla Höög on 1 September 2009, 10:51Just det ja. Det var precis vad jag skrev. Sen insåg att det var lite väl hårt och det finns säkert nån som kommer att hoppa på mig för det uttalandet 😉
...så jag ändrade till nåt lite mer diplomatiskt.
Just det ja. Det var precis vad jag skrev. Sen insåg att det var lite väl hårt och det finns säkert nån som kommer att hoppa på mig för det uttalandet 😉
...så jag ändrade till nåt lite mer diplomatiskt.
Quote from Magnus Gelang on 1 September 2009, 11:03Hehe, och så hann jag hoppa på dig iallafall 😉
Hehe, och så hann jag hoppa på dig iallafall 😉
Quote from Jan Lundquist on 1 September 2009, 11:24Och jag med 🙁
Och jag med 🙁
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 11:59@Anders
Inte lätt när kvinnorna hoppar på dig 😉
@Anders
Inte lätt när kvinnorna hoppar på dig 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:42Erik låter lite avis tycker jag... 😉
Erik låter lite avis tycker jag... 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:42mmm
mmm
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:48Men Erik, du har ju både sambo och Boxer som kan hoppa på dig när du vill.... *tipsar vänligt om*
Men Erik, du har ju både sambo och Boxer som kan hoppa på dig när du vill.... *tipsar vänligt om*