Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSummering 2008
You need to log in to create posts and topics.

Summasumarum

*Det har blivit en hel del cyklat i år och jag är ytterst tacksam att jag hållt mej på hjulen!
*Tuffaste loppet blev nog den där 15 milaren vid Ynglaren, där jag utmanade Robert att köra långa rundan.. och kom på eftrhand att shit.. 15 mil ä

U Rock!! (V)

Merry Chrimbo Silva, and a Jolly Happy New Year!

Say hi to the Stick! 😉

God hJul och inga punkteringar (L)

*Utmanad att köra Vättern när jag stod inne på Performance Bikes i Tustin, CA, USA med en ny Schwinn i händerna.
*Hann med 75 mil innan VR, vilket var sådär.
*Fortsatte cykla efter VR!!
*Deltog i RideOfHope, så jag är en cykelhjälte!!! Det är nog det bäs

Ja, Ride of Hope var en höjdare. Jag hänger med minst två dagar, kanske tre på RoH 2009.

Men årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm, dvs Linus och Creutz "privata" påhitt. Jag hängde visserligen bara med knappt halva vägen, men ändå...
Ett gäng so

Jag är mycket glad över att jag inte fått några punkteringar under året.

Min första halvvättern var helt klart årets höjdpunkt. Vilket väder det var. Cykelbrännan på låren sitter kvar än från loppet. Skitsnyggt på gymmet 🙂
Trevligt sällskap och bekvämt boende i L´s husvagn - en riktig höjdare.

Håller med, årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm (t+), God jul & gott nytt till alla som var med, och till alla er andra på Funbeat.
Hoppas på än mer cykel till nästa år.

Kul att många tyckte att cyklingen Malmö-Göteborg-Stockholm var en höjdare, får se om vi kan trolla fram något roligt ur rockärmen nästa år... Gott slut själv Jonas! (och alla andra) 🙂

Själv var höjdpunkterna för 2008:
- Eskil, vår tredje familjemedlem