Quote from Guest on 19 December 2008, 22:57Summasumarum
*Det har blivit en hel del cyklat i år och jag är ytterst tacksam att jag hållt mej på hjulen!
*Tuffaste loppet blev nog den där 15 milaren vid Ynglaren, där jag utmanade Robert att köra långa rundan.. och kom på eftrhand att shit.. 15 mil ä
Summasumarum
*Det har blivit en hel del cyklat i år och jag är ytterst tacksam att jag hållt mej på hjulen!
*Tuffaste loppet blev nog den där 15 milaren vid Ynglaren, där jag utmanade Robert att köra långa rundan.. och kom på eftrhand att shit.. 15 mil ä
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 23:07U Rock!! (V)
U Rock!! (V)
Quote from Lena O on 20 December 2008, 00:21Merry Chrimbo Silva, and a Jolly Happy New Year!
Say hi to the Stick! 😉
Merry Chrimbo Silva, and a Jolly Happy New Year!
Say hi to the Stick! 😉
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 00:25God hJul och inga punkteringar (L)
God hJul och inga punkteringar (L)
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 08:02*Utmanad att köra Vättern när jag stod inne på Performance Bikes i Tustin, CA, USA med en ny Schwinn i händerna.
*Hann med 75 mil innan VR, vilket var sådär.
*Fortsatte cykla efter VR!!
*Deltog i RideOfHope, så jag är en cykelhjälte!!! Det är nog det bäs
*Utmanad att köra Vättern när jag stod inne på Performance Bikes i Tustin, CA, USA med en ny Schwinn i händerna.
*Hann med 75 mil innan VR, vilket var sådär.
*Fortsatte cykla efter VR!!
*Deltog i RideOfHope, så jag är en cykelhjälte!!! Det är nog det bäs
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 09:58Ja, Ride of Hope var en höjdare. Jag hänger med minst två dagar, kanske tre på RoH 2009.
Men årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm, dvs Linus och Creutz "privata" påhitt. Jag hängde visserligen bara med knappt halva vägen, men ändå...
Ett gäng so
Ja, Ride of Hope var en höjdare. Jag hänger med minst två dagar, kanske tre på RoH 2009.
Men årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm, dvs Linus och Creutz "privata" påhitt. Jag hängde visserligen bara med knappt halva vägen, men ändå...
Ett gäng so
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 10:22Jag är mycket glad över att jag inte fått några punkteringar under året.
Jag är mycket glad över att jag inte fått några punkteringar under året.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:16Min första halvvättern var helt klart årets höjdpunkt. Vilket väder det var. Cykelbrännan på låren sitter kvar än från loppet. Skitsnyggt på gymmet 🙂
Trevligt sällskap och bekvämt boende i L´s husvagn - en riktig höjdare.
Min första halvvättern var helt klart årets höjdpunkt. Vilket väder det var. Cykelbrännan på låren sitter kvar än från loppet. Skitsnyggt på gymmet 🙂
Trevligt sällskap och bekvämt boende i L´s husvagn - en riktig höjdare.
Quote from Anders Wallerstedt on 22 December 2008, 08:24Håller med, årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm (t+), God jul & gott nytt till alla som var med, och till alla er andra på Funbeat.
Hoppas på än mer cykel till nästa år.
Håller med, årets höjdpunkt var Malmö-Göteborg-Stockholm (t+), God jul & gott nytt till alla som var med, och till alla er andra på Funbeat.
Hoppas på än mer cykel till nästa år.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 17:07Kul att många tyckte att cyklingen Malmö-Göteborg-Stockholm var en höjdare, får se om vi kan trolla fram något roligt ur rockärmen nästa år... Gott slut själv Jonas! (och alla andra) 🙂
Själv var höjdpunkterna för 2008:
- Eskil, vår tredje familjemedlem
Kul att många tyckte att cyklingen Malmö-Göteborg-Stockholm var en höjdare, får se om vi kan trolla fram något roligt ur rockärmen nästa år... Gott slut själv Jonas! (och alla andra) 🙂
Själv var höjdpunkterna för 2008:
- Eskil, vår tredje familjemedlem