Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSummering 2008
You need to log in to create posts and topics.

Malmö-Göteborg-Stockholm var ett trevligt arrangemang, även om jag bara var med från Örebro, som tidigare sagt ett stort tack till serviceteamet(Riku och Krzysztof) att bara ställa upp utan att ens få trampa en enda meter.(t+)
VR under 10 timmar för andr

Bästa i år va utan tvekan vättern där jag körde på 9:40 och lyckats pricka en underbar formtopp. Annars tycker jag att fondot i kungsbacka va väldigt trevligt.

Bra jobbat Kalle... du har en liten bit kvar innan du tar min tid nu... ett försök till va? 😀

blir en sub 9 satsning med happy nästa år. men jag har ju inte vunnit något sm-guld.. men kanske tar din tid nästa år?? Fast något sm-guld blir de inte.. ändå tävling jag kör nästa år är gran fondo, fast de är väl egentligen ingen tävlig...

hmm... Kalle, då kör vi i samma startgrupp.

Årets höjdare:
1. Att glida in under målportalen i Motala efter 8 timmar och 57 minuter, slänga sig på rygg bland cykelpolarna i skuggan och njuta av att ha lyckats.
2. Kalmar IM, hela vägen en njutning. Ölen

trevligt! då träffas vi runt sjön nästa år.

En IM hade varit ett spännande mål, någon gång blir de men inte nästa år.

Det har hänt så mycket i år.

Skriv på för en ny arbetsgivare i januari
Sedan Årets höjdpunkt var att bli Friskförklarad i mars så nu fick jag upplever mina döttra fylla 18, 16, 12, 10 & 7

Cykelnsdag och en hel del nya bekantskap på 2 hjul, främst via CK

Härligt att bli friskförklarad Gary. Viktigast av allt.

Höjdpunkten var helt klart VR med en tid som jag var riktigt nöjd med, trots allt som hände runt sjön.

Ride Of Hope var en trevlig tillställning, då jag cyklade Linköping-Nyköping i väldigt varierande hastighet. Kul, att träffa fler galningar på cykel. S

Många minnesvärda ögonblick och cykelhändelser i år...bl.a...
Halvvättern på 5.55 som vi ska slå nästa år.
Energitrampet där Pia spurtade ifrån mig...kommer klå henne nästa år;)
Kvarnrundan,Glan runt,Tjejtrampet,Cykelnsdag,Mjölnarrundan,Roxen runt och Rid