Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSummering 2008
You need to log in to create posts and topics.

För mig är det bästa som hänt att cyklingen inomhus inte har gett mig förkylning och rimfrost mellan knäna! Jag ser fram mot ett år utan punkteringar på cykeln och ännu fler roliga cykelklasser!

mitt cykelår började kanon med Malmö-Göteborg-Stockholm vi hade en riktigt rolig men jobbig helg i maj.
körde vättern som vanligt i juni sen den 6 juli dagen före första semesterdagen(hade planerat 3 veckors cykelsemester) vurpar jag på ett träningspass

Årets höjdare var nog ändå Vänern runt tillsammans med Ride of Hope där det dock endast blev en etapp (Linköping-Nyköping), planerar för fler etapper nästa år om kalendern tillåter. Tjejtrampet gick i ett huj i finfint väder. Blev inte så fasligt mycket l

Cykelmässigt började det riktigt bra med cykelresa till Lanzarote i mars. Sen blev med mest flytt och städ och renovering... Missade Vänern och Vättern och inte blev det många långrundor heller. Noterade EN i hela juli...
Men en ny fin tempo-cykel blev d

Lena: Kanske du kan även lura gubben bort från golfbanan nästa år 😉

Misslyckad säsong för mig. vurpor, skador, punkteringar och sjukdom har spiolerat nästan hela säsongen.

Det började bra, engagerade mig dels i Hofvets torsdagsträningar från Brostugan då ordinarie ledare skadat sig i samband med en vurpa, dels i Hofvets mastergrupper under Vätternrundan. Det var kul på många sätt, det var inte bara den egna träningen och re

Ja du Gary, det blir nog inte lätt. Men om jag cyklar Ride of Hope nästa år så hinner han ju med flera olika banor tänkte jag..... Alla nöjda och glada 😉

*haha* Ja du har tänkt till, den låg en riktigt fin sådan vid havet på väg in till Helsingborg minns jag.

Året började i strålande form, med hyfsat regelbundna rundor och mycket gymmande, men sen slog en kraftig förkylning till i slutet av februari, och jag hämtade mig inte så väl efter den. Kom ur de goda rutinerna, och fick delvis som en följd därav de jobb