Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:16Jag tror att det är bra om några av er dyker upp på SIP i morgon och springer lite (tror inte att jag hinner själv, är på andra sidan stan). Det kan vara bra för argumentationen längre fram att kunna hävda att det här med tisdagslöpning är en tradition so
Jag tror att det är bra om några av er dyker upp på SIP i morgon och springer lite (tror inte att jag hinner själv, är på andra sidan stan). Det kan vara bra för argumentationen längre fram att kunna hävda att det här med tisdagslöpning är en tradition so
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:41Jag hade tänkt komma, men nu har jag fått så fruktansvärt ont i benet att jag inte vet om jag kan. Men om det funkar kan jag ta mig dit och hasa runt något varv, för den goda sakens skull. Hoppas det kommer fler!
Jag hade tänkt komma, men nu har jag fått så fruktansvärt ont i benet att jag inte vet om jag kan. Men om det funkar kan jag ta mig dit och hasa runt något varv, för den goda sakens skull. Hoppas det kommer fler!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:43vad trist:/ Kommunen som tidigare argumenterat för att IP ska vara till för alla...Men med tanke på hur vi blev bemötta sist så känns d knappast så...Jag kommer även framöver köra måndagar vid karlberg tills annat alternativ dyker upp 🙂
vad trist:/ Kommunen som tidigare argumenterat för att IP ska vara till för alla...Men med tanke på hur vi blev bemötta sist så känns d knappast så...Jag kommer även framöver köra måndagar vid karlberg tills annat alternativ dyker upp 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:47jag kan dock inte komma i morgon för att trakassera den bitske tränaren då jag ska ut på middag med jobbet....och efter söndagens långpass så är tveksamt om jag ändå hade kunnat förmå mig att springa i morgon..så sliten i framsida lår...
jag kan dock inte komma i morgon för att trakassera den bitske tränaren då jag ska ut på middag med jobbet....och efter söndagens långpass så är tveksamt om jag ändå hade kunnat förmå mig att springa i morgon..så sliten i framsida lår...
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:49Och förresten, Micke, så HAR tisdagssippandet hållt på länge, fast det började som pukande och kallades kippande, eftersom vi då körde på Kärrtorps IP. Sedan, när dirren flyttade från Hammarbyhöjden till tjottahejti (läs: Luleå), flyttade vi tisdagstränin
Och förresten, Micke, så HAR tisdagssippandet hållt på länge, fast det började som pukande och kallades kippande, eftersom vi då körde på Kärrtorps IP. Sedan, när dirren flyttade från Hammarbyhöjden till tjottahejti (läs: Luleå), flyttade vi tisdagstränin
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 23:10Ja, jag har en gång lärt mig vad "av hävd" betyder när det gäller idrottsarenor. Jag bjöd in till ett inomhuslöppass på Bosön, Lidingö och försäkrade mig om att stora hallen och dess inomhusbana inte var bokad.
Väl där om morgonkvisten en söndag var löpa
Ja, jag har en gång lärt mig vad "av hävd" betyder när det gäller idrottsarenor. Jag bjöd in till ett inomhuslöppass på Bosön, Lidingö och försäkrade mig om att stora hallen och dess inomhusbana inte var bokad.
Väl där om morgonkvisten en söndag var löpa
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:46Vad trist att det inte går att springa på SIP! Spånga ligger åt fel håll för mig. Jag slutar 16 nu under sommaren så jag skulle kunna springa mellan 16 och 17, dock är SIP bokat tisdagar även på den tiden. Jag hade också kunnat tänka mig morgonträning men
Vad trist att det inte går att springa på SIP! Spånga ligger åt fel håll för mig. Jag slutar 16 nu under sommaren så jag skulle kunna springa mellan 16 och 17, dock är SIP bokat tisdagar även på den tiden. Jag hade också kunnat tänka mig morgonträning men
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:57Karin: Det är klart att det går att springa på SIP - det är bara jag som lite "tappat lusten" när vi blev så illa bemötta. Jag har e-postat med kommunen. Klistrar här in deras två svar så att var och en själv kan bedöma hur den vill göra. Jag vill inte sk
Karin: Det är klart att det går att springa på SIP - det är bara jag som lite "tappat lusten" när vi blev så illa bemötta. Jag har e-postat med kommunen. Klistrar här in deras två svar så att var och en själv kan bedöma hur den vill göra. Jag vill inte sk
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:09Ett alternativ är kanske att man kontaktar fridrottsklubben och pratar med dem. Kanske kan man komma överens om en kväll som passar bra för dem, och om de är beredda på att det kommer folk, kanske bemötandet blir bättre.
Ett alternativ är kanske att man kontaktar fridrottsklubben och pratar med dem. Kanske kan man komma överens om en kväll som passar bra för dem, och om de är beredda på att det kommer folk, kanske bemötandet blir bättre.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:29Det jag antar att man kan göra om man vill ha fortsatt tillgång till SIP är att gå med i Sundbybergs IK eller någon annan klubb som har rätt att göra bokningar och se till att boka en tid varje vecka. Jag tänker respektera när det är bokat och det verkar
Det jag antar att man kan göra om man vill ha fortsatt tillgång till SIP är att gå med i Sundbybergs IK eller någon annan klubb som har rätt att göra bokningar och se till att boka en tid varje vecka. Jag tänker respektera när det är bokat och det verkar