Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 14:50From den här veckan är löparbanorna bokade varenda vardagskväll. Jag kontaktade kommunen som svarade att banorna först och främst är till för föreningarna, men att man kan springa där om de som bokat tycker det är OK. Med tanke på hur vi blev bemötta förr
From den här veckan är löparbanorna bokade varenda vardagskväll. Jag kontaktade kommunen som svarade att banorna först och främst är till för föreningarna, men att man kan springa där om de som bokat tycker det är OK. Med tanke på hur vi blev bemötta förr
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 14:54Om inte SIP fungerar tänker jag hållas på Spånga IP.
Om inte SIP fungerar tänker jag hållas på Spånga IP.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:02Vad har jag missat? Är SIP bokat numera på vardagskvällarna? Inklusive stroppiga tränare? Jag som tänkte köra 300-ingar där denna vecka. 🙁
Hur ser Spånga IP ut - antal banor och längd? Brukar det vara mycket folk och föreningsliv på kvällar och helger?
Vad har jag missat? Är SIP bokat numera på vardagskvällarna? Inklusive stroppiga tränare? Jag som tänkte köra 300-ingar där denna vecka. 🙁
Hur ser Spånga IP ut - antal banor och längd? Brukar det vara mycket folk och föreningsliv på kvällar och helger?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:09Tråkigt. Jag tyckte att det var ett så perfekt upplägg att var och en kör sitt eget pass, men att man kan utbyta erfarenheter och prata lite löpning.
Tråkigt. Jag tyckte att det var ett så perfekt upplägg att var och en kör sitt eget pass, men att man kan utbyta erfarenheter och prata lite löpning.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:12400m-banor (5-6st har jag för mig, det är brett iaf) och gräsplan i mitten, ser ut som en fotbollsplan.
Jag har då aldrig sett nån där, inte vid löparbanorna och definitivt inte på fotbollsplanen men nått borde väl vara inplanerat där nångång?
http://ww
400m-banor (5-6st har jag för mig, det är brett iaf) och gräsplan i mitten, ser ut som en fotbollsplan.
Jag har då aldrig sett nån där, inte vid löparbanorna och definitivt inte på fotbollsplanen men nått borde väl vara inplanerat där nångång?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:26Typiskt! Men kanske nån som vill springa intervaller vid Karlberg imorgon?
Typiskt! Men kanske nån som vill springa intervaller vid Karlberg imorgon?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 15:36Jag tänker fortsätta köra som vanligt på SIP. Ev kanske byta dag, dvs prova onsdagen också, beroende på vilket gäng det är som tränar samtidigt och vilka som är lättast att samsas med. Eller byta klockslag. T ex om man kan börja redn kl 17. på tisdagar så
Jag tänker fortsätta köra som vanligt på SIP. Ev kanske byta dag, dvs prova onsdagen också, beroende på vilket gäng det är som tränar samtidigt och vilka som är lättast att samsas med. Eller byta klockslag. T ex om man kan börja redn kl 17. på tisdagar så
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:24Men vad är nu detta? 🙁 Jag som planerade att komma imorgon och köra någon sorts intervaller.
Men vad är nu detta? 🙁 Jag som planerade att komma imorgon och köra någon sorts intervaller.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:09Helena: Undrar om inte Lena tänkte köra imorgon - hör med henne! Jag körde för övrigt intervaller nu ikväll så det funkar inte att intervalla imorgon hur som helst. Jag är TRÖTT! (#)
Helena: Undrar om inte Lena tänkte köra imorgon - hör med henne! Jag körde för övrigt intervaller nu ikväll så det funkar inte att intervalla imorgon hur som helst. Jag är TRÖTT! (#)
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:12Tar med mig kläder och kollar in här i morgon em och ser om nån har sagt nåt. Annars får jag väl köra runt Råstasjön. 🙂
Tar med mig kläder och kollar in här i morgon em och ser om nån har sagt nåt. Annars får jag väl köra runt Råstasjön. 🙂