Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:19Heja oss! Tack för sällskapet alla!
Heja oss! Tack för sällskapet alla!
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:23tack detsamma och tack för de tips och råd jag fick!
tack detsamma och tack för de tips och råd jag fick!
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:34Helena; jag kikade lite på McMillans running calculator (http://www.mcmillanrunning.com/mcmillanrunningcalculator.htm). Om du springer maran i 7-tempo bör tempot på dina tröskelintervaller vara ca 6:15-6:28. Jag misstänker att du kan springa lite snabbar
Helena; jag kikade lite på McMillans running calculator (http://www.mcmillanrunning.com/mcmillanrunningcalculator.htm). Om du springer maran i 7-tempo bör tempot på dina tröskelintervaller vara ca 6:15-6:28. Jag misstänker att du kan springa lite snabbar
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:44Ja, vi var riktigt duktiga allihop idag.
Men du Karin var nog allra duktigast. Jag är imponerad av dina trösklar och mycket impad av ditt sprintlöpsteg i spikskorna, när vi andra satt i avbytarbåset och slackade!!
Ja, vi var riktigt duktiga allihop idag.
Men du Karin var nog allra duktigast. Jag är imponerad av dina trösklar och mycket impad av ditt sprintlöpsteg i spikskorna, när vi andra satt i avbytarbåset och slackade!!
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:46tackar..ska kika på tabellen..jo kan nog tänkas att jag "fegspringer lite" är ju faktiskt inte farligt att bli riktigt trött emellanåt:) Ja karin pinnade på när regnet öste på som värst medans en annan passade på att ta sin minutvila i avbytarbåset:)
tackar..ska kika på tabellen..jo kan nog tänkas att jag "fegspringer lite" är ju faktiskt inte farligt att bli riktigt trött emellanåt:) Ja karin pinnade på när regnet öste på som värst medans en annan passade på att ta sin minutvila i avbytarbåset:)
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:50Ja tack för sällskapet - rackarns trevligt. Härligt också att få läsa lusen av de mopsiga tränarna - när man som liten ilsken tant kan få en stor karl att backa och stamma, då känns det gott. 😀 *fnissar*
Vi var alla kanonduktiga! (t+)
Ja tack för sällskapet - rackarns trevligt. Härligt också att få läsa lusen av de mopsiga tränarna - när man som liten ilsken tant kan få en stor karl att backa och stamma, då känns det gott. 😀 *fnissar*
Vi var alla kanonduktiga! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:55ja det var synd att jag missade det:) jag hade gärna sett hans min!
ja det var synd att jag missade det:) jag hade gärna sett hans min!
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:58Ja, det gick undan i spikskorna. Kul att se nån med ett riktigt löpsteg! Och jag hade också velat se tränarens min. Vi får hoppas att han mopsar sig igen.
Ja, det gick undan i spikskorna. Kul att se nån med ett riktigt löpsteg! Och jag hade också velat se tränarens min. Vi får hoppas att han mopsar sig igen.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 21:02Vad duktiga ni är som gav er ut i kylan och blötan medan jag inte kunde förmå mig att lämna goa inomhusvärmen.
Vad duktiga ni är som gav er ut i kylan och blötan medan jag inte kunde förmå mig att lämna goa inomhusvärmen.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 22:00Det var snudd på nostalgi att få snöra på sig spikskorna. Dem fick jag av pappa när jag var 11-12 nånting och friidrottade med Gefle IF. På den tiden sprang jag inga sträckor längre än 800 m, uppvärmningsslingan på 2 km utanför stadion var fruktansvärt lå
Det var snudd på nostalgi att få snöra på sig spikskorna. Dem fick jag av pappa när jag var 11-12 nånting och friidrottade med Gefle IF. På den tiden sprang jag inga sträckor längre än 800 m, uppvärmningsslingan på 2 km utanför stadion var fruktansvärt lå