Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Heja oss! Tack för sällskapet alla!

tack detsamma och tack för de tips och råd jag fick!

Helena; jag kikade lite på McMillans running calculator (http://www.mcmillanrunning.com/mcmillanrunningcalculator.htm). Om du springer maran i 7-tempo bör tempot på dina tröskelintervaller vara ca 6:15-6:28. Jag misstänker att du kan springa lite snabbar

Ja, vi var riktigt duktiga allihop idag.
Men du Karin var nog allra duktigast. Jag är imponerad av dina trösklar och mycket impad av ditt sprintlöpsteg i spikskorna, när vi andra satt i avbytarbåset och slackade!!

tackar..ska kika på tabellen..jo kan nog tänkas att jag "fegspringer lite" är ju faktiskt inte farligt att bli riktigt trött emellanåt:) Ja karin pinnade på när regnet öste på som värst medans en annan passade på att ta sin minutvila i avbytarbåset:)

Ja tack för sällskapet - rackarns trevligt. Härligt också att få läsa lusen av de mopsiga tränarna - när man som liten ilsken tant kan få en stor karl att backa och stamma, då känns det gott. 😀 *fnissar*

Vi var alla kanonduktiga! (t+)

ja det var synd att jag missade det:) jag hade gärna sett hans min!

Ja, det gick undan i spikskorna. Kul att se nån med ett riktigt löpsteg! Och jag hade också velat se tränarens min. Vi får hoppas att han mopsar sig igen.

Vad duktiga ni är som gav er ut i kylan och blötan medan jag inte kunde förmå mig att lämna goa inomhusvärmen.

Det var snudd på nostalgi att få snöra på sig spikskorna. Dem fick jag av pappa när jag var 11-12 nånting och friidrottade med Gefle IF. På den tiden sprang jag inga sträckor längre än 800 m, uppvärmningsslingan på 2 km utanför stadion var fruktansvärt lå