Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:13hur tar man sig enklast dit från östra station??? ngn som vet??
hur tar man sig enklast dit från östra station??? ngn som vet??
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:18Byt till blå linje 10 på Centralen. Stig av i Duvbo. 100m till banorna
Byt till blå linje 10 på Centralen. Stig av i Duvbo. 100m till banorna
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:20Borde väl vara t-banan till Vreten kan jag tro. Buss 515 går också från Odenplan, ner på Sveavägen och ut mot Sumpan. Stannar jättenära idrottsplatsen och går var 15:e minut tror jag.
Edit: T-bana Duvbo som Peter säger!
Borde väl vara t-banan till Vreten kan jag tro. Buss 515 går också från Odenplan, ner på Sveavägen och ut mot Sumpan. Stannar jättenära idrottsplatsen och går var 15:e minut tror jag.
Edit: T-bana Duvbo som Peter säger!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:20tack! har flera tisdagar haft intention att ta mig dit men ngt har alltid grusat mina planer- så nu gör jag ett nytt försök 🙂 ni ser väl om ni får syn på mig där i morgon!. Ser ni en som är tre tallbarr hög och 2 tallbarr bred och pratar konstant så är d
tack! har flera tisdagar haft intention att ta mig dit men ngt har alltid grusat mina planer- så nu gör jag ett nytt försök 🙂 ni ser väl om ni får syn på mig där i morgon!. Ser ni en som är tre tallbarr hög och 2 tallbarr bred och pratar konstant så är d
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:22😀
😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:24Jag kommer om jag hinner!
Jag kommer om jag hinner!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:36hur länge brukar ni köra?
hur länge brukar ni köra?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:59Var och en kör som den vill, men det blir väl typ en dryg timme, med upp- och nerjogg och lite snack.
Var och en kör som den vill, men det blir väl typ en dryg timme, med upp- och nerjogg och lite snack.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:06oki!
oki!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:48Kommer!
Sipp-sipp!
Kommer!
Sipp-sipp!