Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 19:45Ja, jag fuskade och körde ingen löpskolning igår. Sedan vete tusan om jag håller med Annica helt och hållet. De ap-jobbigaste 1000-ingarna jag har kört har varit i grupp. T ex med Running Sweden, och man har Lisa eller Rubin i hasorna! Fast de är ju sporr
Ja, jag fuskade och körde ingen löpskolning igår. Sedan vete tusan om jag håller med Annica helt och hållet. De ap-jobbigaste 1000-ingarna jag har kört har varit i grupp. T ex med Running Sweden, och man har Lisa eller Rubin i hasorna! Fast de är ju sporr
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:08Fast det är roligare att plåga sig i grupp och få energi av gruppen, springer man mol alena som jag oftast gör är det väldigt lätt att tempot sjunker i takt med inspirationen s a s. 🙂
Fast det är roligare att plåga sig i grupp och få energi av gruppen, springer man mol alena som jag oftast gör är det väldigt lätt att tempot sjunker i takt med inspirationen s a s. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:26På måndag eftermiddag är vi några som ska köra ett längre pass på SIP - om någon skulle vilja ansluta. Sisådär 2-3 timmar tänkte vi köra. Pannbensträning runt-runt. 🙂
På måndag eftermiddag är vi några som ska köra ett längre pass på SIP - om någon skulle vilja ansluta. Sisådär 2-3 timmar tänkte vi köra. Pannbensträning runt-runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:30Ja, visst blir man inspirerad av att springa tillsammans. Jag tar alltid i lite mer än vad jag skulle gjort om jag tränade helt ensam.
Vad gäller löpskolning så är det ett sorgligt eftersatt kapitel i min träning. Där vill man helst ha hjälp av en erfare
Ja, visst blir man inspirerad av att springa tillsammans. Jag tar alltid i lite mer än vad jag skulle gjort om jag tränade helt ensam.
Vad gäller löpskolning så är det ett sorgligt eftersatt kapitel i min träning. Där vill man helst ha hjälp av en erfare
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2011, 00:44Rubin är nog i hagaparken, Stockholm. Men resten av den videon tror jag är gjord i Nya Zealand, antagligen Christchurch.
Rubin är nog i hagaparken, Stockholm. Men resten av den videon tror jag är gjord i Nya Zealand, antagligen Christchurch.
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2011, 00:47Salkai var väldigt svårt - jag gissar lidingö
Salkai var väldigt svårt - jag gissar lidingö
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 08:08Jag tänkte också på södra änden av hagaparken för Rubin. Resten har jag ingen aning om
Jag tänkte också på södra änden av hagaparken för Rubin. Resten har jag ingen aning om
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 19:40Det här låter jättekul och jag känner mig lite sugen. Jag springer hellre än bra men skulle verkligen behöva lära mig lite om intervallträning... får jag hänga med? Lite tidigt på kvällen men några tisdagar ska jag nog kunna komma iväg :-).
Det här låter jättekul och jag känner mig lite sugen. Jag springer hellre än bra men skulle verkligen behöva lära mig lite om intervallträning... får jag hänga med? Lite tidigt på kvällen men några tisdagar ska jag nog kunna komma iväg :-).
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 22:35Du är SÅ välkommen Maria! Idag var vi 4 stycken. En körde jogg/gångintervaller, en körde intervallstege och vi var två stycken som körde tabataintervaller. 🙂
Du är SÅ välkommen Maria! Idag var vi 4 stycken. En körde jogg/gångintervaller, en körde intervallstege och vi var två stycken som körde tabataintervaller. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 20:37Jaha, så var det tisdag imorgon igen. Jag tänkte köra - någon mer som kommer? 🙂
Jaha, så var det tisdag imorgon igen. Jag tänkte köra - någon mer som kommer? 🙂