Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 12:01Avser att vara på SIP ~17:30 för vidare distanspass, eventuellt med inslag av fartökningar så vi ses då! 🙂
Avser att vara på SIP ~17:30 för vidare distanspass, eventuellt med inslag av fartökningar så vi ses då! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 15:50Jag avser också att komma förbi, men jag har inte den blekaste vad jag ska köra för pass. Noll inspiration idag...
Jag avser också att komma förbi, men jag har inte den blekaste vad jag ska köra för pass. Noll inspiration idag...
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 15:52Å jag är trött i fötterna och har inte heller den blekaste. Men jag lullar runt lite i alla fall. 🙂
Å jag är trött i fötterna och har inte heller den blekaste. Men jag lullar runt lite i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 15:54Jag kommer nog förbi. Kan tänka mig att köra lite fartlek.
Jag kommer nog förbi. Kan tänka mig att köra lite fartlek.
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 15:57Jag tycker ni ska köra 4*1200 i tröskelfart 60s vila!
Edit: Nu var jag snäll, borde sagt 5*
Jag tycker ni ska köra 4*1200 i tröskelfart 60s vila!
Edit: Nu var jag snäll, borde sagt 5*
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 16:06Blir nog många idag. Leif_A ämnar också dyka upp. Ska fundera på vad jag ska köra. Orkar nog inte med ett kvalitetspass idag.
Blir nog många idag. Leif_A ämnar också dyka upp. Ska fundera på vad jag ska köra. Orkar nog inte med ett kvalitetspass idag.
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 16:45Har du kört häck-träning?
BILD:http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/L/X/I/PIX-LXIHTN.jpg
Har du kört häck-träning?
BILD:http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/L/X/I/PIX-LXIHTN.jpg
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:15Christer, det är lite skillnad i teknik mellan din bild och min. Rapport från SIP. 10st var vi där, tror jag.
Christer, det är lite skillnad i teknik mellan din bild och min. Rapport från SIP. 10st var vi där, tror jag.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:31Tack för idag! Trevligt att få träffa lite funbeatprofiler i verkliga livet 🙂
Nästa vecka ska jag försöka ha en plan med passet. Eventuellt har jag också fått tag på mina gamla spikskor till dess. Frågan är om man törs springa i dem, det var väääldigt m
Tack för idag! Trevligt att få träffa lite funbeatprofiler i verkliga livet 🙂
Nästa vecka ska jag försöka ha en plan med passet. Eventuellt har jag också fått tag på mina gamla spikskor till dess. Frågan är om man törs springa i dem, det var väääldigt m
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 19:38Jo Leif, det var för att du skulle ha nåt att jämföra med då du tränade på SIP 🙂
Jo Leif, det var för att du skulle ha nåt att jämföra med då du tränade på SIP 🙂