Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 19:45Det var skoj att lurva runt på SIP idag, oavsiktligt blev det tusingar men jag är rätt nöjd med passet som den utvecklades 🙂
Det var skoj att lurva runt på SIP idag, oavsiktligt blev det tusingar men jag är rätt nöjd med passet som den utvecklades 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 20:12Tack för gott sällskap, det var sk*tkul. Kändes mycket lättare än när man kör själv. Och kul att se lite av folket i verkligheten!
Tack för gott sällskap, det var sk*tkul. Kändes mycket lättare än när man kör själv. Och kul att se lite av folket i verkligheten!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 20:34När jag väl blev frisk från förkylningen så trampade jag snett idag! 🙁
Hoppas få möjlighet att närvara någon gång senare i vår. Kul att ni var så många!
När jag väl blev frisk från förkylningen så trampade jag snett idag! 🙁
Hoppas få möjlighet att närvara någon gång senare i vår. Kul att ni var så många!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 20:39Tack för trevligt sällskap! 🙂 Det är så mycket lättare att kämpa lite extra när någon snabbare springer förbi som man kan försöka ta rygg på ett tag. 🙂
Nästa vecka tror jag att jag ska prova "Intervaller a la Micke". 🙂
Tack för trevligt sällskap! 🙂 Det är så mycket lättare att kämpa lite extra när någon snabbare springer förbi som man kan försöka ta rygg på ett tag. 🙂
Nästa vecka tror jag att jag ska prova "Intervaller a la Micke". 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 21:32Ja visst var det trevligt sällskap och fint väder.
Här är vi förutom några med spring i benen som redan älgat hemåt:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=29d8f3baeb4c454aa95bf7ee461c2450.jpg&Size=
Ja visst var det trevligt sällskap och fint väder.
Här är vi förutom några med spring i benen som redan älgat hemåt:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=29d8f3baeb4c454aa95bf7ee461c2450.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 22:17Jasså det var där ni höll hus, en annan harvade runt första deltävlingen i Ursvik Extreme-serien. Get in!
Jasså det var där ni höll hus, en annan harvade runt första deltävlingen i Ursvik Extreme-serien. Get in!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 09:49Kul att få träffa funbeatare "på riktigt". Helt klart inspirerande! (t+)
Nästa vecka blir det tusingar. See ya!
Kul att få träffa funbeatare "på riktigt". Helt klart inspirerande! (t+)
Nästa vecka blir det tusingar. See ya!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 16:48Är det någon som håller i träningen? Nån Guru på löpträning? Har alltid undrat vad "löpskolning" är för något? 1000-ingar låter plågsamt.
Är det någon som håller i träningen? Nån Guru på löpträning? Har alltid undrat vad "löpskolning" är för något? 1000-ingar låter plågsamt.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 17:04Nej nej nej, tusingar är bara plågsamma i sin ensamhet. Bland andra löpare går det fort, på mer än ett sätt 🙂
Var och en kör det de känner för, så det är inte någon som styr och ställer direkt. Fast man kan säker prata ihop sig med någon på plats, om d
Nej nej nej, tusingar är bara plågsamma i sin ensamhet. Bland andra löpare går det fort, på mer än ett sätt 🙂
Var och en kör det de känner för, så det är inte någon som styr och ställer direkt. Fast man kan säker prata ihop sig med någon på plats, om d
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 17:39Mats: En springkompis har erbjudit sig att köra ett löpskolningspass någon tisdag om vi är intresserade. 🙂
Mats: En springkompis har erbjudit sig att köra ett löpskolningspass någon tisdag om vi är intresserade. 🙂