Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var skoj att lurva runt på SIP idag, oavsiktligt blev det tusingar men jag är rätt nöjd med passet som den utvecklades 🙂

Tack för gott sällskap, det var sk*tkul. Kändes mycket lättare än när man kör själv. Och kul att se lite av folket i verkligheten!

När jag väl blev frisk från förkylningen så trampade jag snett idag! 🙁

Hoppas få möjlighet att närvara någon gång senare i vår. Kul att ni var så många!

Tack för trevligt sällskap! 🙂 Det är så mycket lättare att kämpa lite extra när någon snabbare springer förbi som man kan försöka ta rygg på ett tag. 🙂

Nästa vecka tror jag att jag ska prova "Intervaller a la Micke". 🙂

Ja visst var det trevligt sällskap och fint väder.

Här är vi förutom några med spring i benen som redan älgat hemåt:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=29d8f3baeb4c454aa95bf7ee461c2450.jpg&Size=

Jasså det var där ni höll hus, en annan harvade runt första deltävlingen i Ursvik Extreme-serien. Get in!

Kul att få träffa funbeatare "på riktigt". Helt klart inspirerande! (t+)

Nästa vecka blir det tusingar. See ya!

Är det någon som håller i träningen? Nån Guru på löpträning? Har alltid undrat vad "löpskolning" är för något? 1000-ingar låter plågsamt.

Nej nej nej, tusingar är bara plågsamma i sin ensamhet. Bland andra löpare går det fort, på mer än ett sätt 🙂

Var och en kör det de känner för, så det är inte någon som styr och ställer direkt. Fast man kan säker prata ihop sig med någon på plats, om d

Mats: En springkompis har erbjudit sig att köra ett löpskolningspass någon tisdag om vi är intresserade. 🙂