Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:06På tisdag dyker jag upp och eventuellt även en kompis som ska försöka sig på det där med att jogga lite. 🙂 Hon kommer med om hon inte jobbar.
På tisdag dyker jag upp och eventuellt även en kompis som ska försöka sig på det där med att jogga lite. 🙂 Hon kommer med om hon inte jobbar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:23låter som om ni har riktigt trevligt- kan inte denna tisdag men dyker upp när påskfirandet är över!
låter som om ni har riktigt trevligt- kan inte denna tisdag men dyker upp när påskfirandet är över!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:48Jag tänkte dyka upp på tisdag och springa lite fyrhundringar. Var det 17.30 som gällde?
Jag tänkte dyka upp på tisdag och springa lite fyrhundringar. Var det 17.30 som gällde?
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 21:21Japp Tomas, 17:30 går startskottet. 😉 Jag har nu blockerat min Outlook-kalender som används på jobbet så att ingen ska kunna hitta på några dumheter och boka ett sent möte den dagen. 🙂
Kul Helena! 🙂
Japp Tomas, 17:30 går startskottet. 😉 Jag har nu blockerat min Outlook-kalender som används på jobbet så att ingen ska kunna hitta på några dumheter och boka ett sent möte den dagen. 🙂
Kul Helena! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:31Jag kommer inte i kväll, har ont i ena vaden och vill inte riskera något inför förestående skidsemester. Hoppas dyka upp någon annan kväll. Ha det bra!
Jag kommer inte i kväll, har ont i ena vaden och vill inte riskera något inför förestående skidsemester. Hoppas dyka upp någon annan kväll. Ha det bra!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:46Krya på dig!
Ikväll 17:30 ska springskorna få bekänna färg! 🙂
Krya på dig!
Ikväll 17:30 ska springskorna få bekänna färg! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:55Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:15Kristina, nu har jag gjort som du och outblookat min jobbkalender varenda tisdag fram till semestern!
Kristina, nu har jag gjort som du och outblookat min jobbkalender varenda tisdag fram till semestern!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:57Heja! 😀
Heja! 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 11:53Ikväll är det 200-ingar som gäller. 😀
Kommer vara där strax före kl 17.30. See ya!
Ikväll är det 200-ingar som gäller. 😀
Kommer vara där strax före kl 17.30. See ya!