Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 14:47Jag är ju i London då som sagt - men nästa tisdag, då kan INGENTING stoppa mig. 🙂
Jag är ju i London då som sagt - men nästa tisdag, då kan INGENTING stoppa mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 15:15Jag siktar också på nästa tisdag!
Jag siktar också på nästa tisdag!
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 12:21Min förkylning har inte gått över, den har hållit i sig över en vecka nu :@, så ingen träning för mig idag.
Min förkylning har inte gått över, den har hållit i sig över en vecka nu :@, så ingen träning för mig idag.
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 12:22Tråkigt 🙁
Krya på dig, SIP ligger ju kvar som tur är. Det viktigaste är att du tar hand om dig!
Tråkigt 🙁
Krya på dig, SIP ligger ju kvar som tur är. Det viktigaste är att du tar hand om dig!
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 17:44Alltså, ikväll är det kört men jag försöker hänga på nästa tisdag.
Jag har inte sprungit på bana tidgare och är ingen hejjare på strukurerad träning men någon gång måste man pröva 😉
Alltså, ikväll är det kört men jag försöker hänga på nästa tisdag.
Jag har inte sprungit på bana tidgare och är ingen hejjare på strukurerad träning men någon gång måste man pröva 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 19:00Joggade till sumpan och tog några varv på idrottsplatsen mol alena, sen joggade jag hem igen. Fick iaf en skön lågpulsrunda och en välbehövlig uppmjukning av stela ryggmuskler (H)
Joggade till sumpan och tog några varv på idrottsplatsen mol alena, sen joggade jag hem igen. Fick iaf en skön lågpulsrunda och en välbehövlig uppmjukning av stela ryggmuskler (H)
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 10:30Mycket snack och liten verkstad i denna tråden 😉
Mycket snack och liten verkstad i denna tråden 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 10:32Du kommer på tisdag förmodar jag 🙂
Du kommer på tisdag förmodar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 10:47Om det inte låg så jäkla avsides. Men vi kan ses på Vallentuna IP.
Om det inte låg så jäkla avsides. Men vi kan ses på Vallentuna IP.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:09Avsides? Sumpan är väl inte avsides heller? Så litet att man missar det om man blinkar när man passerar kan jag hålla med om men inte avsides 🙂
Avsides? Sumpan är väl inte avsides heller? Så litet att man missar det om man blinkar när man passerar kan jag hålla med om men inte avsides 🙂