Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:13Jag är ju i London nästa vecka, men veckan därpå - då jäklar ska det Sippas så det står härliga till. Jag törs inte ge mig ut på banan imorgon för då är jag rädd att jag får eld i baken. (#) Vill inte riskera att förkylningen blir sämre igen nu inför resa
Jag är ju i London nästa vecka, men veckan därpå - då jäklar ska det Sippas så det står härliga till. Jag törs inte ge mig ut på banan imorgon för då är jag rädd att jag får eld i baken. (#) Vill inte riskera att förkylningen blir sämre igen nu inför resa
Quote from Elias Engqvist on 5 April 2011, 22:35Och den knäppa tanten knäppte!
Och den knäppa tanten knäppte!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 07:52😀
Lena kan man lita på! 🙂
😀
Lena kan man lita på! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:30Jag var helt ensam på SIP idag, startade ca 17:00. 6*800m med en för snabb start på 1:a och sedan en nedåtgående trend som först bröts på sista 800-ingen. Mitt standard formtest, från detta brukar jag kunna sia om milkapaciteten med 15-30s felmarginal. I
Jag var helt ensam på SIP idag, startade ca 17:00. 6*800m med en för snabb start på 1:a och sedan en nedåtgående trend som först bröts på sista 800-ingen. Mitt standard formtest, från detta brukar jag kunna sia om milkapaciteten med 15-30s felmarginal. I
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 20:19Då har du trimmat in banan åt oss andra mao. 🙂 Bra jobbat!
Då har du trimmat in banan åt oss andra mao. 🙂 Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 11:13Jag är inte snabbast på pucken, som vanligt. Upptäckte nu att diskussionen om att träna på Sundbybergs IP blivit en egen grupp och en egen diskussion, men nu är jag här och kan kanske komma med nån tisdag också!
Jag är inte snabbast på pucken, som vanligt. Upptäckte nu att diskussionen om att träna på Sundbybergs IP blivit en egen grupp och en egen diskussion, men nu är jag här och kan kanske komma med nån tisdag också!
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:57Kul Jenny! 🙂
Kul Jenny! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 11:01Jag ska försöka dyka upp några tisdagar också. Så mycket roligare att köra sina intervaller i sällskap! Vilket bra initiativ!
Jag ska försöka dyka upp några tisdagar också. Så mycket roligare att köra sina intervaller i sällskap! Vilket bra initiativ!
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:05Imorgon är det tisdag. Och I N G E N T I N G kan stoppa mig!
Imorgon är det tisdag. Och I N G E N T I N G kan stoppa mig!
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:16Då måste jag ju nästan pallra mig dit jag också, ryggvärk eller ej! 🙂
Då måste jag ju nästan pallra mig dit jag också, ryggvärk eller ej! 🙂