Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sipp-sipp! Mari T kommer också - hon har bara inget Bettankonto (ännu - bearbetning pågår :D). Ev också en arbetskompis till henne som vill prova på löparvärldens salighet. 🙂

Jag räknar med att komma och köra tröskelintervaller. Kläderna är packade, och även mina gamla spikskor som jag tänkte testa lite på slutet.

Hade gärna hängt på men är dunderförkyld :-(. Återkommer när jag mår bättre...

Hur pass mjuk är tartanen på Sumpans IP? Jag har planerat korta intervaller idag men mina benhinnor säger "Nej, nej" och "Aj, aj". De brukar dock blidkas av tartan så jag funderar på att ta mig till Sumpan ikväll.

Tyvärr hinner jag inte till tidig efter

Johanna:

Ingen aning på båda frågorna. Finns det olika sorters tartan? Det är nog ledigt för det mesta - eller möjligt att springa i alla fall.

Hittade ett bokningsschema för Sumpans IP - och det ser inte ut att vara bokat alls idag. Man får välja Löparbana i formuläret så dyker Sumpans IP upp.

http://194.68.53.237/bokning/default.asp?fri=2

Sumpan IPs tartan är fin och mjuk i jämförelse med många andra banor jag spungit på. Innerbanan är inte så nedsliten som man annars ofta ser vilket antingen betyder att banan är förhållandevis nylagd, alternativt att det inte springs så mycket på den.

Tack både Kristina och Mikael!

Under tiden jag skrev så fick jag lite förhinder för kvällen. Men jag såg att det var ledigt även på torsdag kväll. Jag kommer att springa ett rätt lätt pass med korta intervaller, t.ex. 4(5x30 sek med överlång vila, 60 se

(V) Vad duktiga vi var som sprang i regnet och kylan idag! (V)

absolut! hade dock hoppats på en soligare premiär för intervaller på SIP för min del men det gick ju bra det här också..Vi är ju inte gjorda av socker 🙂 var trevligt! ses på tisdag?