Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 06:44Sipp-sipp! Mari T kommer också - hon har bara inget Bettankonto (ännu - bearbetning pågår :D). Ev också en arbetskompis till henne som vill prova på löparvärldens salighet. 🙂
Sipp-sipp! Mari T kommer också - hon har bara inget Bettankonto (ännu - bearbetning pågår :D). Ev också en arbetskompis till henne som vill prova på löparvärldens salighet. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 07:07Jag räknar med att komma och köra tröskelintervaller. Kläderna är packade, och även mina gamla spikskor som jag tänkte testa lite på slutet.
Jag räknar med att komma och köra tröskelintervaller. Kläderna är packade, och även mina gamla spikskor som jag tänkte testa lite på slutet.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 08:20Hade gärna hängt på men är dunderförkyld :-(. Återkommer när jag mår bättre...
Hade gärna hängt på men är dunderförkyld :-(. Återkommer när jag mår bättre...
Quote from Susan Hartley on 3 May 2011, 08:58Hur pass mjuk är tartanen på Sumpans IP? Jag har planerat korta intervaller idag men mina benhinnor säger "Nej, nej" och "Aj, aj". De brukar dock blidkas av tartan så jag funderar på att ta mig till Sumpan ikväll.
Tyvärr hinner jag inte till tidig efter
Hur pass mjuk är tartanen på Sumpans IP? Jag har planerat korta intervaller idag men mina benhinnor säger "Nej, nej" och "Aj, aj". De brukar dock blidkas av tartan så jag funderar på att ta mig till Sumpan ikväll.
Tyvärr hinner jag inte till tidig efter
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 09:46Johanna:
Ingen aning på båda frågorna. Finns det olika sorters tartan? Det är nog ledigt för det mesta - eller möjligt att springa i alla fall.
Johanna:
Ingen aning på båda frågorna. Finns det olika sorters tartan? Det är nog ledigt för det mesta - eller möjligt att springa i alla fall.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 09:51Hittade ett bokningsschema för Sumpans IP - och det ser inte ut att vara bokat alls idag. Man får välja Löparbana i formuläret så dyker Sumpans IP upp.
http://194.68.53.237/bokning/default.asp?fri=2
Hittade ett bokningsschema för Sumpans IP - och det ser inte ut att vara bokat alls idag. Man får välja Löparbana i formuläret så dyker Sumpans IP upp.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 09:55Sumpan IPs tartan är fin och mjuk i jämförelse med många andra banor jag spungit på. Innerbanan är inte så nedsliten som man annars ofta ser vilket antingen betyder att banan är förhållandevis nylagd, alternativt att det inte springs så mycket på den.
Sumpan IPs tartan är fin och mjuk i jämförelse med många andra banor jag spungit på. Innerbanan är inte så nedsliten som man annars ofta ser vilket antingen betyder att banan är förhållandevis nylagd, alternativt att det inte springs så mycket på den.
Quote from Susan Hartley on 3 May 2011, 10:50Tack både Kristina och Mikael!
Under tiden jag skrev så fick jag lite förhinder för kvällen. Men jag såg att det var ledigt även på torsdag kväll. Jag kommer att springa ett rätt lätt pass med korta intervaller, t.ex. 4(5x30 sek med överlång vila, 60 se
Tack både Kristina och Mikael!
Under tiden jag skrev så fick jag lite förhinder för kvällen. Men jag såg att det var ledigt även på torsdag kväll. Jag kommer att springa ett rätt lätt pass med korta intervaller, t.ex. 4(5x30 sek med överlång vila, 60 se
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:06(V) Vad duktiga vi var som sprang i regnet och kylan idag! (V)
(V) Vad duktiga vi var som sprang i regnet och kylan idag! (V)
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:14absolut! hade dock hoppats på en soligare premiär för intervaller på SIP för min del men det gick ju bra det här också..Vi är ju inte gjorda av socker 🙂 var trevligt! ses på tisdag?
absolut! hade dock hoppats på en soligare premiär för intervaller på SIP för min del men det gick ju bra det här också..Vi är ju inte gjorda av socker 🙂 var trevligt! ses på tisdag?