Quote from Guest on 17 December 2009, 14:19Har beställt en surly cross check-ram och undrar om nån här på funbeat som använder en sådan kan säga nåt om den. Är den bra? Några tips?
Har beställt en surly cross check-ram och undrar om nån här på funbeat som använder en sådan kan säga nåt om den. Är den bra? Några tips?
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 14:29Är det inte lite sent funderat 😉
Är det inte lite sent funderat 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 14:41Andrew: Det är mer spännande att köpa grisen i säcken. 😉
Den var billig och bra med plats för både dubbdäck och skärmar så det var inte mycket att vänta på... Det skulle ändå vara intressant att få erfarenheter från nån som har / använder en sådan
Andrew: Det är mer spännande att köpa grisen i säcken. 😉
Den var billig och bra med plats för både dubbdäck och skärmar så det var inte mycket att vänta på... Det skulle ändå vara intressant att få erfarenheter från nån som har / använder en sådan
Quote from Mikaela Lexén on 17 December 2009, 14:52Har för mig att jag sett nåt om cross-check i nån tråd i forumet på www.happymtb.org
Sök och du skall finna 😉
Har för mig att jag sett nåt om cross-check i nån tråd i forumet på http://www.happymtb.org
Sök och du skall finna 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 14:53Tack Dennis!
Tack Dennis!
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 17:52jag håller på att göra samma sak, nästan. Det är möjligt att jag beställer hela cykeln och inte bara ramen.
Stål (steel is real), lika "tung" som tävlingscyklar på 80-talet (tyngre än kolfiber, men knappast "tung").
Plats för pakethållare om man vill åk
jag håller på att göra samma sak, nästan. Det är möjligt att jag beställer hela cykeln och inte bara ramen.
Stål (steel is real), lika "tung" som tävlingscyklar på 80-talet (tyngre än kolfiber, men knappast "tung").
Plats för pakethållare om man vill åk
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 13:23Jag har lört på min Cross-check under hösten och vintern, har den som pendlarcykel. Jag är jättenöjd! Ett tips som jag tyckte lyfte cykeln var att jag flyttade växelförarna från styret till ramen. Cykeln blev lite mer clean och jag gillar att växla på ram
Jag har lört på min Cross-check under hösten och vintern, har den som pendlarcykel. Jag är jättenöjd! Ett tips som jag tyckte lyfte cykeln var att jag flyttade växelförarna från styret till ramen. Cykeln blev lite mer clean och jag gillar att växla på ram
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:38Tack för tipsen, känns bra att höra att du är så nöjd med cykeln. Jag tycker också om att växla nere på ramen, har dock en bra sti-grupp som ligger och väntar i en låda, så det blir nog den som kommer på surlyn..
Tack för tipsen, känns bra att höra att du är så nöjd med cykeln. Jag tycker också om att växla nere på ramen, har dock en bra sti-grupp som ligger och väntar i en låda, så det blir nog den som kommer på surlyn..
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 16:01"Ett tips som jag tyckte lyfte cykeln var att jag flyttade växelförarna från styret till ramen. Cykeln blev lite mer clean och jag gillar att växla på ramen."
" jag gillar att växla på ramen" :´(Jag fattar ingeting....växelreglagen på bromshandtagen
"Ett tips som jag tyckte lyfte cykeln var att jag flyttade växelförarna från styret till ramen. Cykeln blev lite mer clean och jag gillar att växla på ramen."
" jag gillar att växla på ramen" :´(
Jag fattar ingeting....växelreglagen på bromshandtagen
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 16:03Campagnolo är bara 75 år.
Campagnolo är bara 75 år.