Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 10:52"Jag tror inte att många kvinnor i Sverige är kapabla att leverera samma effekt över 13 sekunder som Kallur. Det är väldigt kul för cyklister i Sverige att hon hittat bancykling som rehabträning och gör sådana supertider!"
Är det kul för oss cyklister ?
"Jag tror inte att många kvinnor i Sverige är kapabla att leverera samma effekt över 13 sekunder som Kallur. Det är väldigt kul för cyklister i Sverige att hon hittat bancykling som rehabträning och gör sådana supertider!"
Är det kul för oss cyklister ?
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 11:28Hon verkar vara ganska färdig efter det där varvet. Enligt uppgift så tar det tio minuter för henne att bli hjälpligt återhämtad.
Frågan är då om hur färdig hon är efter tre matcher om tre varv inom en kort tidsrymd.
Uthållighet verkar vara helt åsidosatt
Hon verkar vara ganska färdig efter det där varvet. Enligt uppgift så tar det tio minuter för henne att bli hjälpligt återhämtad.
Frågan är då om hur färdig hon är efter tre matcher om tre varv inom en kort tidsrymd.
Uthållighet verkar vara helt åsidosatt
Quote from ellen olsson on 2 December 2011, 12:16Kolla http://balanserabloggen.blogspot.com/2011/12/kallur-velodromen-och-sok.html
Kolla http://balanserabloggen.blogspot.com/2011/12/kallur-velodromen-och-sok.html
Quote from Lena O on 2 December 2011, 13:30klippt: "Vad som blir tydligt när detta sker som Sanna gjort, är ju att svensk cykling än så länge inte hunnit få upp tillräckligt urval och nivå inom dessa discipliner" ...
och kommer nog att fortsätta att vara så, så länge det Svenska Cykel Förbjudet so
klippt: "Vad som blir tydligt när detta sker som Sanna gjort, är ju att svensk cykling än så länge inte hunnit få upp tillräckligt urval och nivå inom dessa discipliner" ...
och kommer nog att fortsätta att vara så, så länge det Svenska Cykel Förbjudet so
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 14:47Vem har du fått dina rosa glasögon av?
Vem har du fått dina rosa glasögon av?
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 16:19Nu ska du inte vara negativ. Det finns med på rosa sidorna.
Nu ska du inte vara negativ. Det finns med på rosa sidorna.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 18:56200m velodrom är nog en ganska snäv nisch, cykelsportens frammarsch till trots...
200m velodrom är nog en ganska snäv nisch, cykelsportens frammarsch till trots...
Quote from Lena O on 2 December 2011, 23:57Jag slängde mina vid dörren på vägen ut från Svenska Cykel Förbjudet.
Så mycket mycket ljusare här ute 😀
Kanske lyckas de bryta genom 2,000 licenserade cyklister lagom till OS 2012 och höjer avgiften till en rund tusenlapp!
Jag slängde mina vid dörren på vägen ut från Svenska Cykel Förbjudet.
Så mycket mycket ljusare här ute 😀
Kanske lyckas de bryta genom 2,000 licenserade cyklister lagom till OS 2012 och höjer avgiften till en rund tusenlapp!
Quote from Funbeat user on 3 December 2011, 07:04Du har dom på bilden.
Du har dom på bilden.
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 15:06"I damklassen tog Sanna Kallur tillbaks rekordet från Linn Tyllman, det nya rekordet lyder 12,59 sek"
"I damklassen tog Sanna Kallur tillbaks rekordet från Linn Tyllman, det nya rekordet lyder 12,59 sek"