Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:55Borde bli?
Hon är väl redan det, eller?
För annars så vet jag inte hur hon fixade detta;)Vänligen
P.
Borde bli?
Hon är väl redan det, eller?
För annars så vet jag inte hur hon fixade detta;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 00:44Hehe, undra vad hon skulle få för tid om hon sprang runt? 😀
Fast spikskor är nog inte så populärt på träbanan...
Hehe, undra vad hon skulle få för tid om hon sprang runt? 😀
Fast spikskor är nog inte så populärt på träbanan...
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 08:32Hon é fast i cykelträsket!
Hon é fast i cykelträsket!
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 17:42Klart intressant resultat.
Även om tiden <15s garanterat gynnar sprinterträning/anlag
(muskelstyrka/explosivitet) i avsevärt större utsträckning än en landsvägscyklist (uthållighet/syreupptagning) så krävs ju en hel del
cykelteknik för att leverera ett s
Klart intressant resultat.
Även om tiden <15s garanterat gynnar sprinterträning/anlag
(muskelstyrka/explosivitet) i avsevärt större utsträckning än en landsvägscyklist (uthållighet/syreupptagning) så krävs ju en hel del
cykelteknik för att leverera ett s
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 18:09Lite tider att slå innan man går i närkamp i sprint. Det brukar kosta några kvadratdecimeter skrubbsår.
http://www.tissottiming.com/sports/cycling/track/classics2010_melbourne/Womens%20Sprint_Qualifying_Results.pdf
Lite tider att slå innan man går i närkamp i sprint. Det brukar kosta några kvadratdecimeter skrubbsår.
http://www.tissottiming.com/sports/cycling/track/classics2010_melbourne/Womens%20Sprint_Qualifying_Results.pdf
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 18:26Det gäller att ha vinnarskalle!! Sen spelar nog inte sporten lika stor roll. Fast dessa tjejer har uthållighet som gren eller vad det nu kallas... De trampar, springer eller stakar... Inte jättestor skillnad eller?? Rätta mig om jag har fel David.
/Nic
Det gäller att ha vinnarskalle!! Sen spelar nog inte sporten lika stor roll. Fast dessa tjejer har uthållighet som gren eller vad det nu kallas... De trampar, springer eller stakar... Inte jättestor skillnad eller?? Rätta mig om jag har fel David.
/Nic
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 18:34Jag tror inte någon som tävlingsidrottar efter puberteten har brist på mentalitet.
Fast även sprintcyklister kör sina dagliga tre-fem timmarspass ute.
Jag tror inte någon som tävlingsidrottar efter puberteten har brist på mentalitet.
Fast även sprintcyklister kör sina dagliga tre-fem timmarspass ute.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 12:09Fp. David ¤®: ” Har någon av Emma eller Emilia egentligen satsat när de har kört på banan eller har det varit rehab/återhämtning?
Det är trots allt tider som ligger i paritet med att inte ens vara kvalificerade för en start i internationella mästerskap.”
Fp. David ¤®: ” Har någon av Emma eller Emilia egentligen satsat när de har kört på banan eller har det varit rehab/återhämtning?
Det är trots allt tider som ligger i paritet med att inte ens vara kvalificerade för en start i internationella mästerskap.”
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 12:17Jag tror att de har varit där under något läger i Falun och testat några varv.
Jag känner några som har kört betydligt fortare men de har inte svenskt rekord.
Sedan så är det många på olika forum som tror att hon skulle vara väldigt lämpad för sprint. J
Jag tror att de har varit där under något läger i Falun och testat några varv.
Jag känner några som har kört betydligt fortare men de har inte svenskt rekord.
Sedan så är det många på olika forum som tror att hon skulle vara väldigt lämpad för sprint. J
Quote from Lena O on 1 December 2011, 13:37Ta kontakt med henne David och bjuder på din extensiv kompetens. (Ej ironisk)
Ta kontakt med henne David och bjuder på din extensiv kompetens. (Ej ironisk)