Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 21:52Det gör det verkligen.
Det gör det verkligen.
Quote from Marcus Larsson on 26 November 2011, 07:20?
?
Quote from j sollerman on 26 November 2011, 10:59Nej det räcker inte. Jag har fortfarande chips kvar!
Nej det räcker inte. Jag har fortfarande chips kvar!
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 12:10David@ är det pga alla steroider som du knaprat som är orsaken till detta enorma hjärta!?
David@ är det pga alla steroider som du knaprat som är orsaken till detta enorma hjärta!?
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 12:20Nope, jag har aldrig knaprat steroider utan det är min kärlek till mina trevliga medmänniskor.
Nope, jag har aldrig knaprat steroider utan det är min kärlek till mina trevliga medmänniskor.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 13:04Jag var i alla fall i velodromen igår och det var mäktigt häftigt. Det var en uppiggande injektion för träningen och som än mer förstärker cykelsuget. Har anmält mig till introduktionskursen och när jag blivit legitimerad velodromcyklist blir det åka av.
Jag var i alla fall i velodromen igår och det var mäktigt häftigt. Det var en uppiggande injektion för träningen och som än mer förstärker cykelsuget. Har anmält mig till introduktionskursen och när jag blivit legitimerad velodromcyklist blir det åka av.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 17:30Nytt rekord:
Namn - Damer Klubb Klass Tid
Sanna Kallur Falu IK 12,87 sek
Emilia Fahlin HTC Columbia Damelit 13,04 sek
Jenny Rissveds Falu CK Damjunior 13,20 sek
Evelin Idarand Estland Damjunior 13,24 sek
Nytt rekord:
Namn - Damer Klubb Klass Tid
Sanna Kallur Falu IK 12,87 sek
Emilia Fahlin HTC Columbia Damelit 13,04 sek
Jenny Rissveds Falu CK Damjunior 13,20 sek
Evelin Idarand Estland Damjunior 13,24 sek
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 20:58Ja det var ju bara en tidsfråga. (t+)
Ja det var ju bara en tidsfråga. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:44Nä, det var/är rehabträning, inte en tidsfråga 😉
Vänligen
P.
Nä, det var/är rehabträning, inte en tidsfråga 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:46Hon kankse borde bli cyklist istället?!
Hon kankse borde bli cyklist istället?!