Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:16>men hon verkar ha haft draghjälp
Nyckelord är verkar.
>men hon verkar ha haft draghjälp
Nyckelord är verkar.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:21Tack Lars.
Vad jag har förstått av dig David, så verkar du inte ha så mycket annat att göra än att uttala dig negativt eller nedlåtande om precis vad eller vem som helst som för tillfället diskuteras. Och jag kan förstå charmen med det, jag har ägnat mig
Tack Lars.
Vad jag har förstått av dig David, så verkar du inte ha så mycket annat att göra än att uttala dig negativt eller nedlåtande om precis vad eller vem som helst som för tillfället diskuteras. Och jag kan förstå charmen med det, jag har ägnat mig
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:21Får man ha pace inför rekordförsöken? Är det ok med Derny?
Jag skulle i vilket fall som helst vilja se henne i en vanlig sprintermatch. Det brukar sluta med skrubbsår för de som inte är så vana
Får man ha pace inför rekordförsöken? Är det ok med Derny?
Jag skulle i vilket fall som helst vilja se henne i en vanlig sprintermatch. Det brukar sluta med skrubbsår för de som inte är så vana
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:24Det ligger i betraktarens ögon. Jag gillar när någon gör sig till utredare av någon.
Det ligger i betraktarens ögon. Jag gillar när någon gör sig till utredare av någon.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:25Häcklöpare är vana med skrubbsår (H)
Häcklöpare är vana med skrubbsår (H)
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:26Hon hade aldrig snubblat på någon häck, enligt egen utsago vid OS-2008.
Hon hade aldrig snubblat på någon häck, enligt egen utsago vid OS-2008.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:28Jag skulle vilja se dig i en vanlig sprintermatch, David. Eller i en boxningsmatch. Det brukar sluta på samma sätt där. Om man inte är så van. I golvet då alltså.
Jag skulle vilja se dig i en vanlig sprintermatch, David. Eller i en boxningsmatch. Det brukar sluta på samma sätt där. Om man inte är så van. I golvet då alltså.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:29Jag tror att jag har kört mer på velodrom än de flesta andra på detta forum.
Jag tror att jag har kört mer på velodrom än de flesta andra på detta forum.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:31Det har du säkert lilla hjärtat.
Det har du säkert lilla hjärtat.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:45hehe härliga ni är
och najsast av de alla är...david 😉 så klarthade du en fansite så skulle jag plussat där direkt
hehe härliga ni är
och najsast av de alla är...david 😉 så klart
hade du en fansite så skulle jag plussat där direkt