Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:25Bra att andra kör cykel och det får uppmärksamhet, även fast de inte är cyklister... Denna velodrom är det den i Falun?
/Nic
Bra att andra kör cykel och det får uppmärksamhet, även fast de inte är cyklister... Denna velodrom är det den i Falun?
/Nic
Quote from j sollerman on 22 November 2011, 11:53Hoppas hon lägger lite krut på cyklingen så kan hon dubblera i os 🙂
Hoppas hon lägger lite krut på cyklingen så kan hon dubblera i os 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 14:42Om hon inte lyckas komma tillbaka i häcklöpning kanske hon provar landsvägscykling. Hon kanske är en dold talang.
Om hon inte lyckas komma tillbaka i häcklöpning kanske hon provar landsvägscykling. Hon kanske är en dold talang.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:29Jag tror att hon hade kunnat nå världsklass i rätt många olika idrotter. Vinnarskalle och envishet kommer man långt på, och hon verkar ha en fysik som få andra. Skador är aldrig lätta att handskas med.
Jag tror att hon hade kunnat nå världsklass i rätt många olika idrotter. Vinnarskalle och envishet kommer man långt på, och hon verkar ha en fysik som få andra. Skador är aldrig lätta att handskas med.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:31Ja, ishockey.
Ja, ishockey.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:39Frölunda?
Frölunda?
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 21:42Vänta nu. Det var världsklass. Det var frågan om eller.
Vänligen
P.
Vänta nu. Det var världsklass. Det var frågan om eller.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 22:54Alltså, du David är ju alltid sur? Varför är du det?
Jag var där och såg försöket. Ingen draghjälp på varvet såklart. Precis som för
alla andra. Hon var härlig att se på banan!
Alltså, du David är ju alltid sur? Varför är du det?
Jag var där och såg försöket. Ingen draghjälp på varvet såklart. Precis som för
alla andra. Hon var härlig att se på banan!
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 23:09Sur?
Exakt var har jag hävdat att hon hade draghjälp på varvat?
Sur?
Exakt var har jag hävdat att hon hade draghjälp på varvat?
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 07:49Citat från 11-11-21 kl 17:51
Nja, hon var nära på "ett varv" men hon verkar ha haft draghjälp så jag vet inte om det är något "rekordförsök".
Lite för mycket jipporeportage.
Citat från 11-11-21 kl 17:51
Nja, hon var nära på "ett varv" men hon verkar ha haft draghjälp så jag vet inte om det är något "rekordförsök".
Lite för mycket jipporeportage.