Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 19:39Har som sagt aldrig testat men det verkar kul (och svårt). Får försöka hitta tid för det i vinter, om det blir någon
Har som sagt aldrig testat men det verkar kul (och svårt). Får försöka hitta tid för det i vinter, om det blir någon
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:23Draghjälp? Jösses var får du allt ifrån? Det var ett ordentligt rekordförsök och tiden är validerad. Hon har klart en talang för bancykling, tiden är riktigt bra.
Draghjälp? Jösses var får du allt ifrån? Det var ett ordentligt rekordförsök och tiden är validerad. Hon har klart en talang för bancykling, tiden är riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:49Ja, på de filmsnuttar som jag har sett så har hon draghjälp för att få upp lite fart.
Men du har kanske några som visar hela rekordkörningen?
Ja, på de filmsnuttar som jag har sett så har hon draghjälp för att få upp lite fart.
Men du har kanske några som visar hela rekordkörningen?
Quote from Mikaela Lexén on 21 November 2011, 21:39Hur lång tid tar ett varv? 10, 15 sekunder?
Kallurs fokus ligger väl på att vara som mest explosiv i benen i 12-13 sekunder, så just ett varv borde väl passa som hand i handsken för henne, även om inte tekniken på cykeln är optimal.
Hur lång tid tar ett varv? 10, 15 sekunder?
Kallurs fokus ligger väl på att vara som mest explosiv i benen i 12-13 sekunder, så just ett varv borde väl passa som hand i handsken för henne, även om inte tekniken på cykeln är optimal.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 21:51Fast dom kommer inte köra några större mästerskap på den banan.
Kallur kan åka till Ballerup och testa vingarna i några sprintlopp. Då ska jag åka dit och vara publik.
Fast dom kommer inte köra några större mästerskap på den banan.
Kallur kan åka till Ballerup och testa vingarna i några sprintlopp. Då ska jag åka dit och vara publik.
Quote from Lena O on 21 November 2011, 23:23wow! Även när något kul händer runt sporten är du sur David (t-)
wow! Även när något kul händer runt sporten är du sur David (t-)
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 07:36Hahaha, wow! Även när du försöker så blir det inkast till motståndarlaget.
Hahaha, wow! Även när du försöker så blir det inkast till motståndarlaget.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 10:43Ni två är för roliga när ni kommer tillsammans.
Ni två är för roliga när ni kommer tillsammans.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 11:06Borde det inte vara svårare på den velodromen också, det är väl kortare o brantare än en "riktig"?
Mer riktigt än den i YA arena är svår att hitta i vårt avlånga land, skulle jag tro.
För den finns väl på riktigt;)Vänligen
P.
Borde det inte vara svårare på den velodromen också, det är väl kortare o brantare än en "riktig"?
Mer riktigt än den i YA arena är svår att hitta i vårt avlånga land, skulle jag tro.
För den finns väl på riktigt;)
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 22 November 2011, 11:08Lars: Jepp jag ta åt mig, David är mest tyst i sådana situationer 😉
Lars: Jepp jag ta åt mig, David är mest tyst i sådana situationer 😉