Quote from Guest on 1 April 2009, 18:56Har letat runt efter en bra och prisvärd cykel ett tag nu! Då det är min första cykel så vill jag inte spendera en förmögenhet och göra ett "sämre" val av cykel..
Dessa tre cyklar har jag titta på : Trek madone 4.5. Giant TCR Alliance 0 2009 och Scott CR
Har letat runt efter en bra och prisvärd cykel ett tag nu! Då det är min första cykel så vill jag inte spendera en förmögenhet och göra ett "sämre" val av cykel..
Dessa tre cyklar har jag titta på : Trek madone 4.5. Giant TCR Alliance 0 2009 och Scott CR
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 19:06Vilken prisklass pratar du om o hur ska du använda cykeln?
Vilken prisklass pratar du om o hur ska du använda cykeln?
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 19:18kolla på Canyon´s hemsida..
http://www.canyon.com/_se/
bra sortiment i olika prisklassen med bra värde för pengarna..
Jag köpte en Battaglin i våras, och är nöjd med den från Cyclecomponents..
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/index.html
Finns äve
kolla på Canyon´s hemsida..
bra sortiment i olika prisklassen med bra värde för pengarna..
Jag köpte en Battaglin i våras, och är nöjd med den från Cyclecomponents..
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/index.html
Finns äve
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 19:22Tobias har inte fått sin Canyon ännu verkar det som....
Tobias har inte fått sin Canyon ännu verkar det som....
Quote from j sollerman on 1 April 2009, 20:03Om du ska köpa en scott så tycker jag du ska köpa den på racerdepån, de vill säga om du bor i närheten av falköping.
Om du ska köpa en scott så tycker jag du ska köpa den på racerdepån, de vill säga om du bor i närheten av falköping.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 20:13det är i prisklassen 17-25k som jag letar i! Cykeln ska tränas på och köra motionslopp med i framtiden.. även vättern nästa år och ev. något triathlon..
är det inte lite riskabelt att beställa en Canyon över nätet som första cykel, när man inte riktigt ve
det är i prisklassen 17-25k som jag letar i! Cykeln ska tränas på och köra motionslopp med i framtiden.. även vättern nästa år och ev. något triathlon..
är det inte lite riskabelt att beställa en Canyon över nätet som första cykel, när man inte riktigt ve
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 20:21Absolut en CR1a. Har en själv och är så d-la nöjd .
Absolut en CR1a. Har en själv och är så d-la nöjd .
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 20:29Åk till en cykelhandlare och fråga vad h*n kan göra för dig.
Åk till en cykelhandlare och fråga vad h*n kan göra för dig.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 22:19När det gäller storlek så finns d ju sätt att mäta och själv få reda på den storlek du ska kolla efter..
Det är så mkt som gör en cykel "rätt" och en cykelhandlare har inte säkert rätt typ av geometri i sin butik heller.. så att själv göra en efterfortsk
När det gäller storlek så finns d ju sätt att mäta och själv få reda på den storlek du ska kolla efter..
Det är så mkt som gör en cykel "rätt" och en cykelhandlare har inte säkert rätt typ av geometri i sin butik heller.. så att själv göra en efterfortsk
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 22:25Ganska värdelöst också ifall "man" inte vet hur vinklarna i olika ramar påverkar köregenskaperna.
Det finns andra cykelhandlare än Berra på hörnet som lagar punkteringar på Skeppshult. Det finns numera ganska många som jobbar med racer och de kan i prakti
Ganska värdelöst också ifall "man" inte vet hur vinklarna i olika ramar påverkar köregenskaperna.
Det finns andra cykelhandlare än Berra på hörnet som lagar punkteringar på Skeppshult. Det finns numera ganska många som jobbar med racer och de kan i prakti