Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 13:29Lars har helt rätt, samtidigt är det kul med prylar ... och en del av njutningen/glädjen med en sport är också att ha prylar som inte bara funkar utan funkar väldigt bra.
Jag äger ingen räcer själv (än...) men jag åker slalom och där kan man också plöja
Lars har helt rätt, samtidigt är det kul med prylar ... och en del av njutningen/glädjen med en sport är också att ha prylar som inte bara funkar utan funkar väldigt bra.
Jag äger ingen räcer själv (än...) men jag åker slalom och där kan man också plöja
Quote from Lena O on 3 April 2009, 18:15Håller också med Lars till fullo ... njah, nästan ... det är klart en annan känsla att köra en Rolls från A- B än en Fiat Panda ... men man kommer fram med båda
Håller också med Lars till fullo ... njah, nästan ... det är klart en annan känsla att köra en Rolls från A- B än en Fiat Panda ... men man kommer fram med båda
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:58Jag tycker att också Håkans inställning är sund.
Jag tycker att också Håkans inställning är sund.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 20:06Om man "vurpar" med en Rolls blir man skuldsatt för livet. Inte så med pandan.
Om man "vurpar" med en Rolls blir man skuldsatt för livet. Inte så med pandan.
Quote from Lena O on 3 April 2009, 21:24Nej det är sant, med Pandan har du förmodligen inget liv kvar att vara skuldsatt i
Nej det är sant, med Pandan har du förmodligen inget liv kvar att vara skuldsatt i
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 13:46😀 Gary smashar in poängen.
Jag har en relativt ny hoj med lite sram på och med den svider det lite i själen när allt blir blästrat med skit och fullt med grus. Däremot är jag inte så brydd om min gamla Shimano RX100-grupp får utstå risiga förhållanden,
😀 Gary smashar in poängen.
Jag har en relativt ny hoj med lite sram på och med den svider det lite i själen när allt blir blästrat med skit och fullt med grus. Däremot är jag inte så brydd om min gamla Shimano RX100-grupp får utstå risiga förhållanden,
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 14:22Varför ska "man" inte njuta av de nya prylarna? De skrivs av när jag hämtar dom.
Däremot är det tråkigt med vurpor på träningar, för där är det helt onödigt.
Varför ska "man" inte njuta av de nya prylarna? De skrivs av när jag hämtar dom.
Däremot är det tråkigt med vurpor på träningar, för där är det helt onödigt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 14:28Håller med David. Jag köper saker för att använda dem. Pengarna är glömda i samma ögonblick som de försvinner från kontot.
Håller med David. Jag köper saker för att använda dem. Pengarna är glömda i samma ögonblick som de försvinner från kontot.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 09:34Jag äger själv en CR1:a och är otroligt nöjd.
MEN - PROVCYKLA INNAN DU KÖPER! Alla cyklar kan inte falla alla smaken, så se verkligen till att testa de som du funderar på innan du slår till!
I den prisklassen du tittar i är i princip alla cyklar bra;
Jag äger själv en CR1:a och är otroligt nöjd.
MEN - PROVCYKLA INNAN DU KÖPER! Alla cyklar kan inte falla alla smaken, så se verkligen till att testa de som du funderar på innan du slår till!
I den prisklassen du tittar i är i princip alla cyklar bra;
Quote from Sandra Näslund on 7 April 2009, 17:14Jag köpte min CR 1 för att den är snygg.
Sen råkade måtten passa - vilket ju inte är en nackdel.
Jag köpte min CR 1 för att den är snygg.
Sen råkade måtten passa - vilket ju inte är en nackdel.