Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 06:50Men Jannike, det går ju långsammare när man fågnar så mycket vind?
Men Jannike, det går ju långsammare när man fågnar så mycket vind?
Quote from Bengt Askerfelt on 27 August 2009, 09:03Ja, det går långsammare men ändå tillräckligt snabbt. När jag cykeltränar är det en annan sak.
Ja, det går långsammare men ändå tillräckligt snabbt. När jag cykeltränar är det en annan sak.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 10:14När jag vintertid pendlar på min hybrid som väger mycket, man sitter upprätt och har nåt för brett styre ser jag det som riktigt bra träning. När man sen hamnar på racern njuter man desto mer och det går ännu fortare.
När jag vintertid pendlar på min hybrid som väger mycket, man sitter upprätt och har nåt för brett styre ser jag det som riktigt bra träning. När man sen hamnar på racern njuter man desto mer och det går ännu fortare.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 19:10Jag hade samma problem och provade shimsen och de funkar bättre med dem.
De kostade typ 60 kr så det är defenitivt värt att prova.
Jag hade samma problem och provade shimsen och de funkar bättre med dem.
De kostade typ 60 kr så det är defenitivt värt att prova.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 07:33Passar shimsen till shimano sora reglagen 3*8.
Passar shimsen till shimano sora reglagen 3*8.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 19:59Det vet jag inte. Jag har Shimano Ultegra. Kanske David vet? Han tipsade mig om dessa bl. flera.
Det vet jag inte. Jag har Shimano Ultegra. Kanske David vet? Han tipsade mig om dessa bl. flera.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:04Ingen aning. Jag kör med Campagnolo ifall ni har missat detta faktum.
Ingen aning. Jag kör med Campagnolo ifall ni har missat detta faktum.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 19:54Nix, inte missat men du verkar ha koll på mycket 🙂
Nix, inte missat men du verkar ha koll på mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 20:37På nya Ultegra följer det numer med shims till det.
På nya Ultegra följer det numer med shims till det.