Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:0812,4 meter ... och stackaren låg på rygg mest hela loppet och släpade knäet i marken 🙂
12,4 meter ... och stackaren låg på rygg mest hela loppet och släpade knäet i marken 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:14Det funkar gansk bra om man hela tiden antingen trycker W+O eller Q+P samtidigt. Börja med att trycka W+O kort så att han börjar luta sig framåt och växla sedan mellan W+O och Q+P. Det svåraste är att gå i rätt hastighet så att han inte ramlar fram- eller
Det funkar gansk bra om man hela tiden antingen trycker W+O eller Q+P samtidigt. Börja med att trycka W+O kort så att han börjar luta sig framåt och växla sedan mellan W+O och Q+P. Det svåraste är att gå i rätt hastighet så att han inte ramlar fram- eller
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:20Hi-hi, nu gick det bättre (när jag gav upp tanken att han skulle ta sig framåt ståendes). 22,6 meter med ena benet framåtsträckt och det andra benet på knä. Stackarn..... 😀
Hi-hi, nu gick det bättre (när jag gav upp tanken att han skulle ta sig framåt ståendes). 22,6 meter med ena benet framåtsträckt och det andra benet på knä. Stackarn..... 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:42Fan nu läste jag trådtiteln som "Svårt att få till ett bra förspel?"
Bäst jag drar till singelgruppen... 🙁
Fan nu läste jag trådtiteln som "Svårt att få till ett bra förspel?"
Bäst jag drar till singelgruppen... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 20:45Linus: Jag fick inte alls till det efter ditt tips. Han står mest som en parkinsonpatient och skakar för att sedan svimma över startlinjen. 😀
Linus: Jag fick inte alls till det efter ditt tips. Han står mest som en parkinsonpatient och skakar för att sedan svimma över startlinjen. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 12 November 2008, 21:25Aj aj aj, inge bra... 🙂
Aj aj aj, inge bra... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:34Då växlar du alldelens för fort. Q+P gör att han tar ett steg framåt med vänster ben och P+W gör att han tar ett steg med höger ben. Det tar en sekund eller så att ta ett steg så växla inte fortare än så, typ...
Då växlar du alldelens för fort. Q+P gör att han tar ett steg framåt med vänster ben och P+W gör att han tar ett steg med höger ben. Det tar en sekund eller så att ta ett steg så växla inte fortare än så, typ...
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 23:29Hihi, jag kom 3 meter framåt 😀
Hihi, jag kom 3 meter framåt 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 07:55Du är rolig Fia-Lotta 😀 Svårt att få till ett bra löpsteg? Inte undra på om han har Parkinssons 😉
Du är rolig Fia-Lotta 😀 Svårt att få till ett bra löpsteg? Inte undra på om han har Parkinssons 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 22:16Jösses, roligaste spelet på länge. Linus, har du lärt dig löpteknik eller? Med det tipset kom jag till PB 5,3 m, med något som faktiskt såg ut som löpning, men helt utan balanssinne. Sen stöp jag i backen. Tur man redan sprungit sitt pass, vet inte om jag
Jösses, roligaste spelet på länge. Linus, har du lärt dig löpteknik eller? Med det tipset kom jag till PB 5,3 m, med något som faktiskt såg ut som löpning, men helt utan balanssinne. Sen stöp jag i backen. Tur man redan sprungit sitt pass, vet inte om jag