Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 18:56Man KAN bli lurad. Jag träffade en kille en gång som log sitt allra vackraste och sa, på knackig svenska:
Dra åt helvete...flugan!
Han trodde han sa att jag var vacker eller nåt. Så kan det gå om man lär sig svenska av två (avundsjuka?) svenska grabbar.
Man KAN bli lurad. Jag träffade en kille en gång som log sitt allra vackraste och sa, på knackig svenska:
Dra åt helvete...flugan!
Han trodde han sa att jag var vacker eller nåt. Så kan det gå om man lär sig svenska av två (avundsjuka?) svenska grabbar.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 21:57Ett par polare till mig var i London för några år sedan och varje gång servitören kom till dem så sade de okvädningsord och könsord till honom på ett "trevligt" sätt.
Servitören log lite instämmande varje gång och när de skulle gå sa han:
Ha en trevlig
Ett par polare till mig var i London för några år sedan och varje gång servitören kom till dem så sade de okvädningsord och könsord till honom på ett "trevligt" sätt.
Servitören log lite instämmande varje gång och när de skulle gå sa han:
Ha en trevlig
Quote from Daniel von Schantz on 5 November 2009, 22:00Hahahaha....fan så pinsamt 🙂
Hahahaha....fan så pinsamt 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:05ja, piiii katten Tommelilladialakt är änte möed att skryta med. Pinsamt värre för servitören.
😀
Yyyystad däremot (L)
ja, piiii katten Tommelilladialakt är änte möed att skryta med. Pinsamt värre för servitören.
😀
Yyyystad däremot (L)
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:14UUstà 😀
UUstà 😀
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 22:23Öyyysta, karr!
😀
ogla på Ernst-Hu sajjer jau bara. Mannen, myten och legenden! (L)
Öyyysta, karr!
😀
ogla på Ernst-Hu sajjer jau bara. Mannen, myten och legenden! (L)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 00:28Hörrni! Ni kan väl varna iaf innan ni smetar ut skånska över hela svammeltråden på det där viset! *stirrar strängt på!*
Jag har lyckats sitta och snacka nedlåtande på svenska om två tjejer på en pub i London som väldigt uppenbart var trevliga mot några r
Hörrni! Ni kan väl varna iaf innan ni smetar ut skånska över hela svammeltråden på det där viset! *stirrar strängt på!*
Jag har lyckats sitta och snacka nedlåtande på svenska om två tjejer på en pub i London som väldigt uppenbart var trevliga mot några r
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 00:40Hahaha! Men det kunde dom allt tåla att höra...
Nä, nu ska jag sova. För sent som vanligt. Jag behöver nog min sovklocka. Synd att jag måste ta mig till den för att den ska funka bara! d natt!
Hahaha! Men det kunde dom allt tåla att höra...
Nä, nu ska jag sova. För sent som vanligt. Jag behöver nog min sovklocka. Synd att jag måste ta mig till den för att den ska funka bara! d natt!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 13:11det finns visst flera forum där problemet med att trådarna spårar ur och inte håller sig till ämnet finns
http://www.familjeliv.se/Forum-5-72/m47154741-1.html
😀
det finns visst flera forum där problemet med att trådarna spårar ur och inte håller sig till ämnet finns
http://www.familjeliv.se/Forum-5-72/m47154741-1.html
😀
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 14:00Kallar de det där för en urspårning? Jösses. De har mycket att lära av oss! 😉
Den handlade ju faktiskt om äggvitor och äggulor och majonnäs i alla 81 sidorna.
Helt galet.
Kallar de det där för en urspårning? Jösses. De har mycket att lära av oss! 😉
Den handlade ju faktiskt om äggvitor och äggulor och majonnäs i alla 81 sidorna.
Helt galet.