Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Man KAN bli lurad. Jag träffade en kille en gång som log sitt allra vackraste och sa, på knackig svenska:

Dra åt helvete...flugan!

Han trodde han sa att jag var vacker eller nåt. Så kan det gå om man lär sig svenska av två (avundsjuka?) svenska grabbar.

Ett par polare till mig var i London för några år sedan och varje gång servitören kom till dem så sade de okvädningsord och könsord till honom på ett "trevligt" sätt.

Servitören log lite instämmande varje gång och när de skulle gå sa han:

Ha en trevlig

Hahahaha....fan så pinsamt 🙂

ja, piiii katten Tommelilladialakt är änte möed att skryta med. Pinsamt värre för servitören.

😀

Yyyystad däremot (L)

UUstà 😀

Öyyysta, karr!

😀

ogla på Ernst-Hu sajjer jau bara. Mannen, myten och legenden! (L)

Hörrni! Ni kan väl varna iaf innan ni smetar ut skånska över hela svammeltråden på det där viset! *stirrar strängt på!*

Jag har lyckats sitta och snacka nedlåtande på svenska om två tjejer på en pub i London som väldigt uppenbart var trevliga mot några r

Hahaha! Men det kunde dom allt tåla att höra...

Nä, nu ska jag sova. För sent som vanligt. Jag behöver nog min sovklocka. Synd att jag måste ta mig till den för att den ska funka bara! d natt!

det finns visst flera forum där problemet med att trådarna spårar ur och inte håller sig till ämnet finns

http://www.familjeliv.se/Forum-5-72/m47154741-1.html

😀

Kallar de det där för en urspårning? Jösses. De har mycket att lära av oss! 😉

Den handlade ju faktiskt om äggvitor och äggulor och majonnäs i alla 81 sidorna.
Helt galet.