Quote from Fredrik Svensson on 4 November 2009, 18:47Ahaaa, är det så snö ser ut?
Har du snö hos dig Magnus??! Varför har inte vi det i Göteborg för?-Det var en retorisk fråga och svaret är för att det bara blåser och regnar här...
Förutom möjligtvis några dagar i januari/februari då det där vita dyker
Ahaaa, är det så snö ser ut?
Har du snö hos dig Magnus??! Varför har inte vi det i Göteborg för?
-Det var en retorisk fråga och svaret är för att det bara blåser och regnar här...
Förutom möjligtvis några dagar i januari/februari då det där vita dyker
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:08Nog för att jag råkade svälja (SIC!) ett par snöflinr på vägen till badhuset idag, men att säga att det snöat här vore ändå att ta i. Inte det minsta vitt på marken, inte ens en hundradels sekund överlevde snön när den träffade marken. SUCK!
Nog för att jag råkade svälja (SIC!) ett par snöflinr på vägen till badhuset idag, men att säga att det snöat här vore ändå att ta i. Inte det minsta vitt på marken, inte ens en hundradels sekund överlevde snön när den träffade marken. SUCK!
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2009, 21:29Ryktet säger att jag är saknad på Funbeat idag. kan bero på att jag jobbar. Normalt har vi igår supportgrupp konstant cirka 30 ärenden på gång samtidigt. GVid 40 är det stressigt. Imorse efter en veckas sjukdom hade vi 120! Till detta kom 80 olästa mejl.
Ryktet säger att jag är saknad på Funbeat idag. kan bero på att jag jobbar. Normalt har vi igår supportgrupp konstant cirka 30 ärenden på gång samtidigt. GVid 40 är det stressigt. Imorse efter en veckas sjukdom hade vi 120! Till detta kom 80 olästa mejl.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 23:26Tja nyår i Umeå är inplanerat nu kombinerat med skidåkning på längs och bangar nån så lär det ju kanske finnas nån/några platser över ibland alla skåningar?
Tja nyår i Umeå är inplanerat nu kombinerat med skidåkning på längs och bangar nån så lär det ju kanske finnas nån/några platser över ibland alla skåningar?
Quote from Panama B on 5 November 2009, 00:36Snötendens på Järvafältet under min kvällsrunda. Ialafall glimma det till i pannlampans sken....
Snötendens på Järvafältet under min kvällsrunda. Ialafall glimma det till i pannlampans sken....
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 14:52*skrattar rått*
(men bara för att jag KAN (H) )
*skrattar rått*
(men bara för att jag KAN (H) )
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:04snuttar med min super-duper-äkta Zlatantröja som jag lyckades pruta ner med ca €15 som tröst.
Joho! Pakistaniern jag köpte tröjan av sa att den var väldigt-alldeles-helt-och-hållet-jätte-äkta, jag fick se inköpslistan och allt.😉
snuttar med min super-duper-äkta Zlatantröja som jag lyckades pruta ner med ca €15 som tröst.
Joho! Pakistaniern jag köpte tröjan av sa att den var väldigt-alldeles-helt-och-hållet-jätte-äkta, jag fick se inköpslistan och allt.
😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:10Kom igen när säljaren kan visa DNA-prover som visar att det är Zlatans svett på tröjan. DÅ kan vi snacka autentiskhet...
Kom igen när säljaren kan visa DNA-prover som visar att det är Zlatans svett på tröjan. DÅ kan vi snacka autentiskhet...
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:24jag lärde mig säga tack på Pakistanska i alla fall och han lärde sig "tack så mycket".
jag lärde mig säga tack på Pakistanska i alla fall och han lärde sig "tack så mycket".
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 15:37Pakistanska? Finns det ett sånt språk? Snackar inte dom kurdiska eller persiska eller nåt sånt?
Pakistanska? Finns det ett sånt språk? Snackar inte dom kurdiska eller persiska eller nåt sånt?