Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 00:52Måste flika in som den sci-fi fantast jag är att jag sett alla avsnitt av Stargate sg-1, Alla Battlestar Galactica och nästan alla av Atlantis + alla spinn off filmerna.
Och jepp sett Capricafilmen och är nu inne på 5´e avsnittet av nya dunderserien Star
Måste flika in som den sci-fi fantast jag är att jag sett alla avsnitt av Stargate sg-1, Alla Battlestar Galactica och nästan alla av Atlantis + alla spinn off filmerna.
Och jepp sett Capricafilmen och är nu inne på 5´e avsnittet av nya dunderserien Star
Quote from Fredrik Svensson on 4 November 2009, 07:54What, what, what???? Captica? Wooosch, nu fick du hela min uppmärksamhet!
Den måste jag leta rätt på 😀*ler stort* säsong 6 på Voyager? *Nice* Hur bra som helst, jag tror att jag såg igenom alla på ett halvår...
Mc Gyver? Han var störtkär i när jag va
What, what, what???? Captica? Wooosch, nu fick du hela min uppmärksamhet!
Den måste jag leta rätt på 😀
*ler stort* säsong 6 på Voyager? *Nice* Hur bra som helst, jag tror att jag såg igenom alla på ett halvår...
Mc Gyver? Han var störtkär i när jag va
Quote from Fredrik Svensson on 4 November 2009, 07:58....? Jag har missat stargate och atalntis.... Men åh vad kul, då vat jag vad jag skall göra nu! Tack snälla Manne
....? Jag har missat stargate och atalntis.... Men åh vad kul, då vat jag vad jag skall göra nu! Tack snälla Manne
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 08:28Du var kär i MacGyver, men har missat Stargate SG-1?? Shitt... Richard Dean Anderson spelar ju huvudrollen för sjutton... Se, se, se!!
Du var kär i MacGyver, men har missat Stargate SG-1?? Shitt... Richard Dean Anderson spelar ju huvudrollen för sjutton... Se, se, se!!
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 08:40Anders, just i det här fallet är du pinsamt efter. (#)
(men se bara de första 11 säsongerna, sedan är han knappt med)Hur är den nya Universe? Har inte börjat kolla på den ännu.
edit: jag är kass på att läsa tidigt på mornen tydligen. Förlåt Anders.
Anders, just i det här fallet är du pinsamt efter. (#)
(men se bara de första 11 säsongerna, sedan är han knappt med)
Hur är den nya Universe? Har inte börjat kolla på den ännu.
edit: jag är kass på att läsa tidigt på mornen tydligen. Förlåt Anders.
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2009, 09:45En cykel och en box med Star Trek, så går Nina igång. Kul!
Caprica finns på en server nära mig ;~)
En cykel och en box med Star Trek, så går Nina igång. Kul!
Caprica finns på en server nära mig ;~)
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 09:53What? Hur kan jag vara efter när jag sett varenda avsnitt? Tipsade ju bara Nina om huvudrollsinnehavaren. Rensa önen och vakna!
What? Hur kan jag vara efter när jag sett varenda avsnitt? Tipsade ju bara Nina om huvudrollsinnehavaren. Rensa önen och vakna!
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 10:15Förlåt Anders, jag är kass. (#)
Förlåt Anders, jag är kass. (#)
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 10:58Puppycrush på McGyver??? *ser förbryllat på Nina*
Luke Macahan - check!
Vargtass (i samma serie) - check!
Lorenzo Lamas i Falcon Crest - check!
Niclas Wahlgren i filmen G - pinsamt! men ändå check!
Han Solo - CHECK!
(nästan synd att han fortsatt att gör
Puppycrush på McGyver??? *ser förbryllat på Nina*
Luke Macahan - check!
Vargtass (i samma serie) - check!
Lorenzo Lamas i Falcon Crest - check!
Niclas Wahlgren i filmen G - pinsamt! men ändå check!
Han Solo - CHECK!
(nästan synd att han fortsatt att gör
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 11:29Gör så här:
1. Kör Firefox webläsare (De andra har samarbetsproblem)
2. Ladda ner & installera tillägget "Greasemonkey" till FF på https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/search?q=greasemonkey&cat=all
3. Ladda ner DivX webplayer & installera http://w
Gör så här:
1. Kör Firefox webläsare (De andra har samarbetsproblem)
2. Ladda ner & installera tillägget "Greasemonkey" till FF på https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/search?q=greasemonkey&cat=all
3. Ladda ner DivX webplayer & installera http://w