Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2009, 16:02Den stora massan har inte alltid rätt. Kom ihåg att Adolf Hitler kom till makten genom demokratiske val.
Den stora massan har inte alltid rätt. Kom ihåg att Adolf Hitler kom till makten genom demokratiske val.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 16:28Mertzel blev omvad i år, hon är ganska omtyckt...Ska jag vara orolig?
Mertzel blev omvad i år, hon är ganska omtyckt...Ska jag vara orolig?
Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 17:17Jaaa, håller med dig Bruse! Prata cykling är oxå kul...
Vi tänkte ta en sväng med mtb nästa helg 14 eller 15... Det värsta är att jag har en stark känsla av att det blir de andra som får dra runt med mig, känner redan av prestationsångesten... Hua!
Ta
Jaaa, håller med dig Bruse! Prata cykling är oxå kul...
Vi tänkte ta en sväng med mtb nästa helg 14 eller 15... Det värsta är att jag har en stark känsla av att det blir de andra som får dra runt med mig, känner redan av prestationsångesten... Hua!
Ta
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:24Jag pratar gärna både cykling och klättring 😀
Jag pratar gärna både cykling och klättring 😀
Quote from Fredric Lagerström on 3 November 2009, 19:57Och jag bara nämner i förbigående att min mossaka blev jätted!
Och jag bara nämner i förbigående att min mossaka blev jätted!
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:59Idag är det inte ett skit att se på TV. Eller så är det just bara det det är.
Ville bara passa på att nämna det när ni ändå bara skriver om tråkiga saker.
Idag är det inte ett skit att se på TV. Eller så är det just bara det det är.
Ville bara passa på att nämna det när ni ändå bara skriver om tråkiga saker.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:59Och när levereras den?
Och när levereras den?
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:00Desperate housewives, Jessie.
Desperate housewives, Jessie.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:01Ser ingen som helst skillnad på Desperate Housewives och "skräp på TV" faktiskt?
Ser ingen som helst skillnad på Desperate Housewives och "skräp på TV" faktiskt?
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2009, 20:55Men flickor! Vi ska inte prata cykel, vi ska cykla! Har ni glömt bort hur ni gör, så kan jag ge en snabbkurs. Vi börjar med middag. Som ni lagar.
Men flickor! Vi ska inte prata cykel, vi ska cykla! Har ni glömt bort hur ni gör, så kan jag ge en snabbkurs. Vi börjar med middag. Som ni lagar.