Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 07:15Varför så blygsam Magnus T? Du har jue en del rätt så fina bilder på dig när du klättrar... Kan tänka mig att några av dem skulle bli populära *blink*
Anders, du bor jue i Göteborg... Bara att hänga med när vi klättrar! "Nån" sa att det är 80% ben, får m
Varför så blygsam Magnus T? Du har jue en del rätt så fina bilder på dig när du klättrar... Kan tänka mig att några av dem skulle bli populära *blink*
Anders, du bor jue i Göteborg... Bara att hänga med när vi klättrar! "Nån" sa att det är 80% ben, får m
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 09:22Tjo! Skicka ett meddelande om när det passar att jag följer med, så ska jag se till att frigöra mig. 🙂
Damn... nu kom köplusten fram igen... Var på vippen att köpa mig ett par egna skor sist de begav sig, men det kom då en massa annat i vägen, så det
Tjo! Skicka ett meddelande om när det passar att jag följer med, så ska jag se till att frigöra mig. 🙂
Damn... nu kom köplusten fram igen... Var på vippen att köpa mig ett par egna skor sist de begav sig, men det kom då en massa annat i vägen, så det
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:31Då var det FEL skor Anders. Eller kanske rätt skor, men på tok för stora? Klätterskor ska sitta tight och göra ont i längden. Böjda tår, böjda tår!
Då var det FEL skor Anders. Eller kanske rätt skor, men på tok för stora? Klätterskor ska sitta tight och göra ont i längden. Böjda tår, böjda tår!
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:36Hörredu Magnus, du var ju den som FÖRST sa till mig att "sitter skorna bekvämt efter en stunds klättring är de för stora." Försök inte!
Hörredu Magnus, du var ju den som FÖRST sa till mig att "sitter skorna bekvämt efter en stunds klättring är de för stora." Försök inte!
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:46Hmm... är försäljarna på klätterbutiker också födda sadister? Så fort jag sa nåt som ens antydde att skorna jag provade var bekväma så var de "för små! prova en mindre storlek!".
Men okej då. De ska inte göra ont direkt, (jag provade ett par skor i för
Hmm... är försäljarna på klätterbutiker också födda sadister? Så fort jag sa nåt som ens antydde att skorna jag provade var bekväma så var de "för små! prova en mindre storlek!".
Men okej då. De ska inte göra ont direkt, (jag provade ett par skor i för
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 12:00Jaja, satt som gjutna ur en klättersynpunkt då. 🙂
Inte skönt direkt, men de var grymma på den lilla provväggen i butiken iaf!
La Sportiva Miura var det för övrigt.
Jaja, satt som gjutna ur en klättersynpunkt då. 🙂
Inte skönt direkt, men de var grymma på den lilla provväggen i butiken iaf!
La Sportiva Miura var det för övrigt.
Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 12:05Anders.... KÖP! (H)
Anders.... KÖP! (H)
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 12:22Haha, ja, kommer jag igång med klättring på en lite mer regelbunden basis så lär det blir så. 🙂
Haha, ja, kommer jag igång med klättring på en lite mer regelbunden basis så lär det blir så. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2009, 12:31Kan ni inte diskutera klättring i en klättertråd, annars börjar jag prata cykel hela tiden. Nina lär gilla det men inte ni andra ocyklister.
Kan ni inte diskutera klättring i en klättertråd, annars börjar jag prata cykel hela tiden. Nina lär gilla det men inte ni andra ocyklister.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 12:32Bring it on, jag är nyfrälst sen i somras. 🙂
Bring it on, jag är nyfrälst sen i somras. 🙂