Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:34Lasse, dom ser ju... "skickliga" ut. *asg*
Lasse, dom ser ju... "skickliga" ut. *asg*
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 20:37Ni är ju gubbsjuka hela bunten. Ja, även Sofie och Johanna.
Ni är ju gubbsjuka hela bunten. Ja, även Sofie och Johanna.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:49Men vad håller ni på med? Jag hoppas att alla de där snyggingarna är singlar... Glöm inte att det här är en SINGELtråd... Hör du det, Magnus? Dina upptagna gubbar kan du behålla för dig själv nästa gång.
Men vad håller ni på med? Jag hoppas att alla de där snyggingarna är singlar... Glöm inte att det här är en SINGELtråd... Hör du det, Magnus? Dina upptagna gubbar kan du behålla för dig själv nästa gång.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:53Jaaajaaa...
Jaaajaaa...
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 20:56Vad ska jag va sur för? Bara för att du har manliga KK.
Vad ska jag va sur för? Bara för att du har manliga KK.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:56Nä, förlåt, jag tar tillbaka... Sofie är intresserad även av upptagna killar, så bring it on, så ignorerar jag.
Nä, förlåt, jag tar tillbaka... Sofie är intresserad även av upptagna killar, så bring it on, så ignorerar jag.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:58Va!? Vem är upptagen? Vem är jag intresserad av?
Va!? Vem är upptagen? Vem är jag intresserad av?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:59Magnus kompis... Han som fikade för att stenarna var blöta.
Magnus kompis... Han som fikade för att stenarna var blöta.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:03Ja, men man får väl titta?
Ja, men man får väl titta?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:06Ja, för guds skull! Du får göra precis vad du vill!
Ja, för guds skull! Du får göra precis vad du vill!