Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 14:49Men Mats, lilla gubben... Han får väl vara korkad ändå om han vill...? *stelt leende* Han kanske _vill_ det?
Men Mats, lilla gubben... Han får väl vara korkad ändå om han vill...? *stelt leende* Han kanske _vill_ det?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 14:55Jo , lite grundstryka behöver man. Men mest innanför pannbenet. Det blir ju inte snyggt alla gånger men med styrka går det till en viss gräns att kompensera för teknik.
Aadu
Bild:http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs123.snc1/5296_1179031281844
Jo , lite grundstryka behöver man. Men mest innanför pannbenet. Det blir ju inte snyggt alla gånger men med styrka går det till en viss gräns att kompensera för teknik.
Aadu
Bild:http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs123.snc1/5296_1179031281844
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 14:57Åh, är det pappa på bilden? (H:)
Åh, är det pappa på bilden? (H:)
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2009, 15:00Jaha, man kan alltså bli sittandes på en klipphylla utan att kunna komma vare sej uppåt eller neråt om det regnar.
Jaha, va gör man då? Har man tex med sej kortlek. Spelar man fia med knuff?
Jaha, man kan alltså bli sittandes på en klipphylla utan att kunna komma vare sej uppåt eller neråt om det regnar.
Jaha, va gör man då? Har man tex med sej kortlek. Spelar man fia med knuff?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 15:00Nope, han på bilden är inte pappa vad jag vet.
Nope, han på bilden är inte pappa vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 15:02Nähä... Vem är snyggningen på bilden då?
Nähä... Vem är snyggningen på bilden då?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 15:04Kan man göra. Eller fika och snacka skit.
Eller varför inte tänka högt, "Om jag hade 100 000 att handla för på Fjällsport (eller annan affär) skulle jag köpa..."
Edit: Tyvärr Jenny, han är redan tagen.
Kan man göra. Eller fika och snacka skit.
Eller varför inte tänka högt, "Om jag hade 100 000 att handla för på Fjällsport (eller annan affär) skulle jag köpa..."
Edit: Tyvärr Jenny, han är redan tagen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:07Visst kan man bygga muskler. Men det är dom små som får jobba som fan i klättring ju...
Visst kan man bygga muskler. Men det är dom små som får jobba som fan i klättring ju...
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:08Sofie, bygg upp de små musklerna då.
Sofie, bygg upp de små musklerna då.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:09Försöker ju! Jag ska klättra på torsdag 😀
Försöker ju! Jag ska klättra på torsdag 😀