Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:19Gin o tonic blev det igår för mig minns jag...
Gin o tonic blev det igår för mig minns jag...
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:20minns du hur många? 😀
minns du hur många? 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:23Eehh..ja! Bara två!
Eehh..ja! Bara två!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 20:45men inte Bitter Lemon.. tonic water o kanske en lime eller citron bit om man vill göra den fruktig! 🙂
men inte Bitter Lemon.. tonic water o kanske en lime eller citron bit om man vill göra den fruktig! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 21:23Jag bara ÄLSKAR det där bittra i en Gin Bitter Lemon. Blir GRINIG om den smakar för mycket slisk...
Jag bara ÄLSKAR det där bittra i en Gin Bitter Lemon. Blir GRINIG om den smakar för mycket slisk...
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:30Bläääääääääääääääääääääää - det är måndag. (#). Jag vill inte jobba idag. 🙁
Bläääääääääääääääääääääää - det är måndag. (#). Jag vill inte jobba idag. 🙁
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:32Man kan bara älska företag som erbjuder sitt program till nedladdning. Unix-version. I ett zip-format som gzip inte kan hantera. Hur de nu lyckas med det... Jävla måndag! (#)
Man kan bara älska företag som erbjuder sitt program till nedladdning. Unix-version. I ett zip-format som gzip inte kan hantera. Hur de nu lyckas med det... Jävla måndag! (#)
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2009, 13:37Då är det väl läge att gå ut en lååång promenad i det fina vädret vi har här idag! ??
Gnällspikar;)
Då är det väl läge att gå ut en lååång promenad i det fina vädret vi har här idag! ??
Gnällspikar;)
Quote from Fredrik Svensson on 2 November 2009, 13:40Jo gå ut hade varit bra... Men, att vara innen blir melodin för dagen, klättra heeeela eftermiddagen.
Fast det som lockar mest är KAFFE, jag råkade ta det sista igår å nu är det huvudvärk... Skall skynda mig iväg så jag får tta mig med koppen innan (t:)
Jo gå ut hade varit bra... Men, att vara innen blir melodin för dagen, klättra heeeela eftermiddagen.
Fast det som lockar mest är KAFFE, jag råkade ta det sista igår å nu är det huvudvärk... Skall skynda mig iväg så jag får tta mig med koppen innan (t:)
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:45En hel eftermiddag? Gött! Hade också gärna klättrat hela eftermiddagen. Hade iofs gärna klättrat mer överhuvudtaget. Var ett tag sen nu. Men vad ska man göra när tiden inte räcker till?
En hel eftermiddag? Gött! Hade också gärna klättrat hela eftermiddagen. Hade iofs gärna klättrat mer överhuvudtaget. Var ett tag sen nu. Men vad ska man göra när tiden inte räcker till?