Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:31mer för hållfasthet tyvärr, önskar jag visste var man snabbt kunde få tag på nya
mer för hållfasthet tyvärr, önskar jag visste var man snabbt kunde få tag på nya
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:34Aj då... men testa kanske du kan ändå? Jaja, lycka till i alla fall! (t+)
Aj då... men testa kanske du kan ändå? Jaja, lycka till i alla fall! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:41Kolla med en sadelmakare eller tillverkare/återförsäljare. Vet inte riktigt hur ditt brott ser ut men det finns ju metall epoxy. Hade skruven kärvat så du vred av den?
Kolla med en sadelmakare eller tillverkare/återförsäljare. Vet inte riktigt hur ditt brott ser ut men det finns ju metall epoxy. Hade skruven kärvat så du vred av den?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:44Tydligen försökte jag skuva in den för långt....
typist ju 🙁
jag gillart verkligen, även om det är bättre beganat från tradera
och jag lyckades få tränset att passa på min jättehäst, bara det var ju otroligt.
Å så går skruv faan sönder :@
Tydligen försökte jag skuva in den för långt....
typist ju 🙁
jag gillart verkligen, även om det är bättre beganat från tradera
och jag lyckades få tränset att passa på min jättehäst, bara det var ju otroligt.
Å så går skruv faan sönder :@
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:54Beroende på hur det ser ut där den skall sitta så kan du limma fast det gamla skruvhuvudet på en ny skruv. Det blir tjockare huvud men ser ut att ha samma skalle som den andra.
Beroende på hur det ser ut där den skall sitta så kan du limma fast det gamla skruvhuvudet på en ny skruv. Det blir tjockare huvud men ser ut att ha samma skalle som den andra.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 22:07Tänk inte på att limma sktuven! Byt ut den i stället eller kasta tränset, det kan bli billigare.
Vad händer om den går av när hästen blivit skrämd eller uppspelt....
Ta ALDRIG en chamsning med materialet när det gäller hästar, jag har sett tråkiga resulta
Tänk inte på att limma sktuven! Byt ut den i stället eller kasta tränset, det kan bli billigare.
Vad händer om den går av när hästen blivit skrämd eller uppspelt....
Ta ALDRIG en chamsning med materialet när det gäller hästar, jag har sett tråkiga resulta
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 22:16ska leta reda på nya skruvar....
vet själv mycket väl vad som kan hända med en skrämd häst....det var jag därför jag fråga om nån trodde på att limma en skruv, var bara lite irriterad över att den gått sönder
ska leta reda på nya skruvar....
vet själv mycket väl vad som kan hända med en skrämd häst....
det var jag därför jag fråga om nån trodde på att limma en skruv, var bara lite irriterad över att den gått sönder
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 07:18... Och DET är vi VÄLDIGT glada för!!! 😉
... Och DET är vi VÄLDIGT glada för!!! 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:30Vadå? Vill du inte skylta med vår a gemenskap Jenny? 😉
Vadå? Vill du inte skylta med vår a gemenskap Jenny? 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:31Nämen dmorn morn! Har du vaknat lilla hjärtat? ;P Nä, jag tror att världen skulle må bättre av att inte veta om alla perversiteter som pågår här med skedning och gud vet vad... 😉
Nämen dmorn morn! Har du vaknat lilla hjärtat? ;P Nä, jag tror att världen skulle må bättre av att inte veta om alla perversiteter som pågår här med skedning och gud vet vad... 😉