Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:22Och när man ledsnat på en hobby så kan man börja med en ny (t+)
Och när man ledsnat på en hobby så kan man börja med en ny (t+)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:34Ahmen SNYGGT, Lasse! Ge ungdomarna bra värderingar nu! (#) 😉
Jäääääklar vad reklamen är på hög volym!!! Man får ju ont i huvet... (#)
Ahmen SNYGGT, Lasse! Ge ungdomarna bra värderingar nu! (#) 😉
Jäääääklar vad reklamen är på hög volym!!! Man får ju ont i huvet... (#)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:46Men hur blir det när hobbyn övergår till heltidsarbete då? *fundersam*
Men hur blir det när hobbyn övergår till heltidsarbete då? *fundersam*
Quote from Fredric Lagerström on 28 October 2009, 22:47Ja men Jenny, då ber jag om att få komma med en stilla rekommendation om att sänka volymen lite 😉
Jag är inte din pappa.
Ja men Jenny, då ber jag om att få komma med en stilla rekommendation om att sänka volymen lite 😉
Jag är inte din pappa.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:47"jobbigt"... 😉
Edit: ang. Mats inlägg (Bra så Jenny?)
"jobbigt"... 😉
Edit: ang. Mats inlägg (Bra så Jenny?)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:55*asg*
Aadu: ja, jag vet. Du _är_ inte min pappa! Men det gör inget! Jag tycker om dig ändå! 🙂
Magnus... Nu förvirrar du alla... Vad svarade du på egentligen?
*asg*
Aadu: ja, jag vet. Du _är_ inte min pappa! Men det gör inget! Jag tycker om dig ändå! 🙂
Magnus... Nu förvirrar du alla... Vad svarade du på egentligen?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 23:02Hmmm. Om hobbyn övergår till heltidsarbete så händer två saker:
!: Man har mist en bra hobby
2: Det har väl då blivit olagligt.....I allafall för hobbyn...?
Hmmm. Om hobbyn övergår till heltidsarbete så händer två saker:
!: Man har mist en bra hobby
2: Det har väl då blivit olagligt.....I allafall för hobbyn...?
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2009, 08:14Johanna skrev: "Om man bara har en hobby blir man bättre på den än om man har flera andra hobbies som stjäl fokus från den primära hobbyn. "
Du talar av egen erfarenhet? Hehehe
Johanna skrev: "Om man bara har en hobby blir man bättre på den än om man har flera andra hobbies som stjäl fokus från den primära hobbyn. "
Du talar av egen erfarenhet? Hehehe
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 08:31hehe, snillen spekulerar 😀
blir man inte bra på det man tränar?
alternativträning som aktiv vila har jag hört ska vara nyttigt och bra. Och så slipper man tärningsvärk och skaderisken sjunker.fast helst vill man väl hitta en hobby som man blir helt oc
hehe, snillen spekulerar 😀
blir man inte bra på det man tränar?
alternativträning som aktiv vila har jag hört ska vara nyttigt och bra. Och så slipper man tärningsvärk och skaderisken sjunker.
fast helst vill man väl hitta en hobby som man blir helt oc
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:41Är det aktiv vila vi singlar håller på med alltså? Inte undra på att åtminstone jag blir så galet rastlös emellanåt då.... (H)
Är det aktiv vila vi singlar håller på med alltså? Inte undra på att åtminstone jag blir så galet rastlös emellanåt då.... (H)