Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:10*tänker så det knakar* Vänta nu, det här med att ha flera hobbies...
*tänker så det knakar* Vänta nu, det här med att ha flera hobbies...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:11Det beror också på hur tjejen (-erna) ser ut... 😉
Det beror också på hur tjejen (-erna) ser ut... 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:13Nu är jag så där härligt endorfinhög och smått kär i världen igen... (H:)
Nu är jag så där härligt endorfinhög och smått kär i världen igen... (H:)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:14😀
OK, jag ger mig. Hobby var inte ett bra ordval.
😀
OK, jag ger mig. Hobby var inte ett bra ordval.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:14Meh... NÄÄÄÄÄ jag tänker f-n inte upprepa mig. (#)
Meh... NÄÄÄÄÄ jag tänker f-n inte upprepa mig. (#)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:15Tror nog inte att flera hobbies samtidigt skulle uppskattas av alla. 😉
Tror nog inte att flera hobbies samtidigt skulle uppskattas av alla. 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:16Kanske inte om hobbiesarna får reda på att det finns fler hobbies... Det är nog bäst att hålla sig till en hobby... 🙂
Edit: Jooo Jenny, upprepa dig nu... 😉
Kanske inte om hobbiesarna får reda på att det finns fler hobbies... Det är nog bäst att hålla sig till en hobby... 🙂
Edit: Jooo Jenny, upprepa dig nu... 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:18Nä, då blir det ju inte roligt. (#)
Ja, ni ska nog hålla er till en Hobby... Om ni inte har VÄLDIGT mycket tid över... Men klart. Magnus är väl arbetslös, så då skulle du ju inte ha tråkigt i alla fall. ;P
Nä, då blir det ju inte roligt. (#)
Ja, ni ska nog hålla er till en Hobby... Om ni inte har VÄLDIGT mycket tid över... Men klart. Magnus är väl arbetslös, så då skulle du ju inte ha tråkigt i alla fall. ;P
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:18Om man bara har en hobby blir man bättre på den än om man har flera andra hobbies som stjäl fokus från den primära hobbyn.
Om man bara har en hobby blir man bättre på den än om man har flera andra hobbies som stjäl fokus från den primära hobbyn.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:20antar att det där med diverserad träning inte faller i d jord
antar att det där med diverserad träning inte faller i d jord