Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:22Du kanske har en special karbin i duschen? Inte för att du eller Lasse fått plats i nån av mina "vanliga" heller...
Edit>
Johanna:Va, var hittar man dem?
Du kanske har en special karbin i duschen? Inte för att du eller Lasse fått plats i nån av mina "vanliga" heller...
Edit>
Johanna:Va, var hittar man dem?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:40Magnus, det är väl som med potentiella pojkvänner: Finns nånstans, man vet bara inte var man ska leta 🙂
Magnus, det är väl som med potentiella pojkvänner: Finns nånstans, man vet bara inte var man ska leta 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:51*tittar under bordet, i garderoben och under mattan*
*tittar under bordet, i garderoben och under mattan*
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:54F-n... Är det DÄR man ska kolla?!!! *springer iväg för att kolla efter*
Nä... *skakar på huvet*... Det var ju ingen där... Inte ens nån som gömde sig naken och villig i sängen!... Vem kunde ha trott det liksom? :O
F-n... Är det DÄR man ska kolla?!!! *springer iväg för att kolla efter*
Nä... *skakar på huvet*... Det var ju ingen där... Inte ens nån som gömde sig naken och villig i sängen!... Vem kunde ha trott det liksom? :O
Quote from Åsa Tysklind on 28 October 2009, 21:57Om du skulle hitta nån där ...
Vad rädd du skulle bli. Så det var tur du inte hittade nåogn där
Om du skulle hitta nån där ...
Vad rädd du skulle bli. Så det var tur du inte hittade nåogn där
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:01Där glömde jag kolla (#) *rusar*
Där glömde jag kolla (#) *rusar*
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:01Du tror det? Det beror väl lite på hur han ser ut kanske?... 😉
Du tror det? Det beror väl lite på hur han ser ut kanske?... 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:06Ser inte ut att bli nån ny hobby, ikväll iaf...
Ser inte ut att bli nån ny hobby, ikväll iaf...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:07Det låg ingen hobby och väntade i sängen alltså? Trist men då får du hålla dig till Funbeat.
Det låg ingen hobby och väntade i sängen alltså? Trist men då får du hålla dig till Funbeat.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 22:07Kallar du det en "hobby"... Tja... Det beror väl på hur tjejen ser ut kanske... 😉
Kallar du det en "hobby"... Tja... Det beror väl på hur tjejen ser ut kanske... 😉