Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:41Men jösses vad tomt och tyst här är... Man hör nästan sig själv tänka! 😉 *skuttar iväg till duschen*
Men jösses vad tomt och tyst här är... Man hör nästan sig själv tänka! 😉 *skuttar iväg till duschen*
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:42Här har du en söt katt att titta på
http://kuvaton.com/kuvei/cat_sliding.gif
Här har du en söt katt att titta på
http://kuvaton.com/kuvei/cat_sliding.gif
Quote from Åsa Tysklind on 28 October 2009, 20:53Välldigt tyst..
Har tränat och bara några få inlägg.
Det var länge sedan det var så här
Välldigt tyst..
Har tränat och bara några få inlägg.
Det var länge sedan det var så här
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:57Precis, har alla andra skaffat sig en ny hobby?
Precis, har alla andra skaffat sig en ny hobby?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 20:58Du menar väl har alla utom vi ett liv... 😉
Du menar väl har alla utom vi ett liv... 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:01Var rätt skönt att det varit så tyst, då orkade läsa igenom alla olästa inlägg:-)
Var rätt skönt att det varit så tyst, då orkade läsa igenom alla olästa inlägg:-)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:08Lasse, du får inte plats i min duschkarbin... När jag är där alltså. 😉
Lasse, du får inte plats i min duschkarbin... När jag är där alltså. 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:15... det heter faktiskt duschkabin... Varför rättar ingen mig när jag skriver fel? Fast ikväll får jag inte mycket rätt när det gäller stavning verkar det som... (#) Ni får ha lite överseende helt enkelt. 🙂
... det heter faktiskt duschkabin... Varför rättar ingen mig när jag skriver fel? Fast ikväll får jag inte mycket rätt när det gäller stavning verkar det som... (#) Ni får ha lite överseende helt enkelt. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:15Nä Magnus, jag skrev en NY hobby. 😀
EDIT: Lasse, du fick ju i alla fall bada med en hel hög med quinns i lördags.
Nä Magnus, jag skrev en NY hobby. 😀
EDIT: Lasse, du fick ju i alla fall bada med en hel hög med quinns i lördags.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:17Och jag som ville tvålain dig på ryggen(L)
Och jag som ville tvålain dig på ryggen(L)