Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 10:13jag åker till Barcelona på fredag och Norwegian har förstått att man ska vara artig och tacka sina kunder.
På engelska ser det bra ut;
> Thank you for flying Norwegian!men när de sen översätter till norska så blir det lite ... kul ... när man som svens
jag åker till Barcelona på fredag och Norwegian har förstått att man ska vara artig och tacka sina kunder.
På engelska ser det bra ut;
> Thank you for flying Norwegian!
men när de sen översätter till norska så blir det lite ... kul ... när man som svens
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 10:19Hahaha! Heja Norwegian! 😀 (När man är svensk alltså... :-))
Hahaha! Heja Norwegian! 😀 (När man är svensk alltså... :-))
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:59Hmm. Undrar hur många som tränar och instruerar i sina respektive grenar här på FB i singelgruppen? Man kanske skulle kunna ordna ett pass var som en sorts "singelträff"?
Idag ska jag hålla kickboxningspass för tjejerna igen, för killen som håller i det
Hmm. Undrar hur många som tränar och instruerar i sina respektive grenar här på FB i singelgruppen? Man kanske skulle kunna ordna ett pass var som en sorts "singelträff"?
Idag ska jag hålla kickboxningspass för tjejerna igen, för killen som håller i det
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:02Jenny: Det låter som ett utmärkt upplägg på ett pass! (Och framförallt skitkul...) 😀 Jag blev attackerad av mina mitsar igår när jag stuvade undan saker i klädkammaren och suget efter att slåss lite minskade inte av det... 🙂
Jenny: Det låter som ett utmärkt upplägg på ett pass! (Och framförallt skitkul...) 😀 Jag blev attackerad av mina mitsar igår när jag stuvade undan saker i klädkammaren och suget efter att slåss lite minskade inte av det... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:08Mmm... Tyvärr samlar de bara damm just nu... Men de har tt sällskap av handskarna som o-c-k-s-å bara samlar damm... *suck* 😉
Mmm... Tyvärr samlar de bara damm just nu... Men de har tt sällskap av handskarna som o-c-k-s-å bara samlar damm... *suck* 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:08(t+) kör skiten ur dem. Blir säker kanonkul och jobbigt som bara den. Men säkerligen ruggit skönt efteråt.
(t+) kör skiten ur dem. Blir säker kanonkul och jobbigt som bara den. Men säkerligen ruggit skönt efteråt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 20:53Håkan, ska du se Zlatan?
Håkan, ska du se Zlatan?
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:01Nä, han ska se MIG (H:)
Nä, han ska se MIG (H:)
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:09Aaaaaaaaaaaaaah jag blir fan tokig! Hur jävla svårt ska det vara att markera en sida så att det går att söka reda på den. Nej men ta mig tusan om inte allt ska vara dolt och om du råkar tappa bort en länk så får du fan spendera en dag med att leta efter d
Aaaaaaaaaaaaaah jag blir fan tokig! Hur jävla svårt ska det vara att markera en sida så att det går att söka reda på den. Nej men ta mig tusan om inte allt ska vara dolt och om du råkar tappa bort en länk så får du fan spendera en dag med att leta efter d
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 11:43Johanna,
tanken är att stalka Ibra och ha en peruk och lösnäsa på och snacka Rosengårdskånska...eller så vinglar vi runt på Cavaslotten i regionen 😀
...eller både och!
packade utanför Ibras hus med peruk och lösnäsa, det måste ju gå bra 😀
Johanna,
tanken är att stalka Ibra och ha en peruk och lösnäsa på och snacka Rosengårdskånska.
..eller så vinglar vi runt på Cavaslotten i regionen 😀
...eller både och!
packade utanför Ibras hus med peruk och lösnäsa, det måste ju gå bra 😀