Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 02:55Jag hoppas också att jag har fel, men jag tror det kommer att bli mindre kontakt innan det blir mer... Sen var i denna process vi är om hundra år är lite svårt att sia om... När du säger det så tror jag att det redan kan ha svängt om då.
Men men, telefon
Jag hoppas också att jag har fel, men jag tror det kommer att bli mindre kontakt innan det blir mer... Sen var i denna process vi är om hundra år är lite svårt att sia om... När du säger det så tror jag att det redan kan ha svängt om då.
Men men, telefon
Quote from Rasmus Olsson on 25 October 2009, 06:59Jag har skavsår i öronen, hamnade mellan Jessie och Johanna i poolen.
Jenny, vi saknade dig oerhört. Vi hade behövt dina pungsparkar.
Jag har skavsår i öronen, hamnade mellan Jessie och Johanna i poolen.
Jenny, vi saknade dig oerhört. Vi hade behövt dina pungsparkar.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:44Haha... Försvarade du dig inte med att fisa i poolen, Bruse? 😉
Haha... Försvarade du dig inte med att fisa i poolen, Bruse? 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:05Du Bruse.. det heter inte "hamnade" när man själv klämt sig ner där... *påPIKar*
Du Bruse.. det heter inte "hamnade" när man själv klämt sig ner där... *påPIKar*
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:07Du, Jessie, jag tror han gnäller men inombords myste han nog. 😉
:@ VAR ÄR MITT J^VLA KAFFE FÖR BÖVELEN!?! :@ Nä, just det, det är jag som måste brygga.... brb
Du, Jessie, jag tror han gnäller men inombords myste han nog. 😉
:@ VAR ÄR MITT J^VLA KAFFE FÖR BÖVELEN!?! :@ Nä, just det, det är jag som måste brygga.... brb
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:09Oj, ett litet mornhumör har visst vaknat till liv... (sovit tt??) 😉
Oj, ett litet mornhumör har visst vaknat till liv... (sovit tt??) 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:13*inga kommentarer*
*inga kommentarer*
Quote from Rasmus Olsson on 25 October 2009, 09:54Appapp, ni omringade mig.
Appapp, ni omringade mig.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:58Stackare Bruse, helt bortkastad kväll då. Inga italienskor och blödande öron... ;p
Stackare Bruse, helt bortkastad kväll då. Inga italienskor och blödande öron... ;p
Quote from Rasmus Olsson on 25 October 2009, 09:59Inte helt bortkastad. Jag blev ren, fick mat...
Inte helt bortkastad. Jag blev ren, fick mat...