Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jupp, smällar man får ta. 😉
Jo, hon hade nog funkat. Fast jag har nog mer fastnat för ansiktet/önen.

Boken är väl inte direkt den mest intressantaste jag läst.

*Hehe* Såhärdags när jag är trött och undrar vad jag fortfarande så känns det inte som att j

Syskonbarn? Näe, det räknas nog inte. Isåfall har jag också en massa barn.

Man kan väl iofs oroa sig precis för vad som helst som man bestämmer sig att oroa sig för. Precis som man också har valet att låta bli 😉

Personligen upplever jag mig nog ha

Andreas: Historia kan jag köpa att man kanske inte behöver oroa sig för, men framtiden är ju lite halvviktig känns det som... För mig i alla fall. 🙂

milljötaliban mode på

Fredrik: Ok, en av anledningarna till att man kör många möten via telefon och webex-lösningar (som ett exempel) är besparingar, ett annat är effektivisering... Ett tredje är miljön. Vill vi ha en värld som ö.h.t. påminner om den vi

Hmm... Jag måste nog försöka svara en i taget...

Max: tja... Vi gör väl inte så mycket. Jag är uppe aaaaalldeles för sent för att det ska vara försvarsbart. De andra har ju inga jobb, så de skiter i vilket, men JAG? JAG har ett jobb som jag måste komma p

Slängas? Bokrackaren kommer att doneras till andra, men inte förrän jag tagit mig igenom den. Sen kan det vara så att det tar mig ett år att läsa ut just en bok. Denna läser jag nog ut bara för att nästa vecka.

Kanske inte _bara_ ansiktet då. 😉

Shit. Du verkar vara en envis jävel... 😉 Men sure. Plåga dig du med boken om det är det du vill. Och det där med att ge bort den tycker jag faktiskt är en väldigt bra idé. Det fanns ett reportage en gång om folk som plastade in sina böcker och lämnade de

Jenny: Skönt att höra att det finns folk som inte gillar hennes läppar, vad jag har hört annars så tycker folk om dom... Jag tycker dom får hela hennes ansikte att se konstgjort ut och har fram tills att jag såg filmen Changeling sett ned på fru Jones. Ef

Har inte sett Changeling faktiskt... (eller?) Men det får väl vara en hyrfilm snart kanske. 🙂

Hoppas du har fel och att det blir _mer_ kroppskontakt i framtiden. Detta kan ju inte vara nyttigt på nåt sätt... (#)

@Jenny, kanske blir det som I matrix, där världen vi lever i bara är en illusion! Hade ju vart lite dummt...

Men du, Jenny. Behöver du mera kropskontakt(i form av sparringpartner eller annat) så hojta till...