Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:07HEJ JENNY!!!
Nope, inget vin här för mig. Visst vore det tt med ett glas, men jag tror inte jag klämmer en hel flaska själv. Tog lite te och nyvärmd baguette med brieost istället.
Idag har jag mest ägnat mig åt att sova efter gårdagskvällens äventyr,
HEJ JENNY!!!
Nope, inget vin här för mig. Visst vore det tt med ett glas, men jag tror inte jag klämmer en hel flaska själv. Tog lite te och nyvärmd baguette med brieost istället.
Idag har jag mest ägnat mig åt att sova efter gårdagskvällens äventyr,
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:08Ikväll har det inte blivit många tecken skrivna här. Saknat mig?
Ikväll har det inte blivit många tecken skrivna här. Saknat mig?
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:09Jösses, tror du att JAG sänker en flaska rödvin på en kväll? Du är la elle... Nä. En flaska vin håller sig i några dagar. Men visst, man måste vara beredd på att vara lite lullig några dagar i rad. 😉
Maffiawars har jag ärligt talat inte riktigt förståt
Jösses, tror du att JAG sänker en flaska rödvin på en kväll? Du är la elle... Nä. En flaska vin håller sig i några dagar. Men visst, man måste vara beredd på att vara lite lullig några dagar i rad. 😉
Maffiawars har jag ärligt talat inte riktigt förståt
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:10Om vi har saknat dig Magnus!!! Så mycket att jag var nära att börja gråta. Men nu är du ju här igen så jag kan pusta ut. Känns skönt... (H:) 😉
Om vi har saknat dig Magnus!!! Så mycket att jag var nära att börja gråta. Men nu är du ju här igen så jag kan pusta ut. Känns skönt... (H:) 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:17Det hade ju varit förfärligt. Får väl hålla lite mer koll här ett tag framöver då. 😉
Det hade ju varit förfärligt. Får väl hålla lite mer koll här ett tag framöver då. 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:19Varit hemma, lagat middag, suttit i soffan... (H:)
Varit hemma, lagat middag, suttit i soffan... (H:)
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:21Har du sat med barnen? (H:) Det måste man när man har barn... Även om de är en pina i arslet emellanåt... 😉
Samma här... Har också suttit i soffan och surfat och haft TV:n på med ljudet av och lyssnat på musik samtidigt. (H:)
Har du sat med barnen? (H:) Det måste man när man har barn... Även om de är en pina i arslet emellanåt... 😉
Samma här... Har också suttit i soffan och surfat och haft TV:n på med ljudet av och lyssnat på musik samtidigt. (H:)
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:22Haha, jag har inte förstått mig på det heller. Tycker mest det är kul som pausunderhållning. Som kompensation för att jag inte ser på tv.
Socialt leverne i Sverige om 100 år? Ungefär som nu, fast annorlunda. Tror jag. Människans sociala behov tror j
Haha, jag har inte förstått mig på det heller. Tycker mest det är kul som pausunderhållning. Som kompensation för att jag inte ser på tv.
Socialt leverne i Sverige om 100 år? Ungefär som nu, fast annorlunda. Tror jag. Människans sociala behov tror j
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:28Alltså ärligt talat, har de inte löst det där med kärlek på distans än, så är det nog KÖRT. Fast man ska aldrig säga aldrig... De kunde nog inte ha drömt om att flyga till andra sidan jorden för hundra år sen, så det finns nog fortfarande hopp! (H:)
Jag
Alltså ärligt talat, har de inte löst det där med kärlek på distans än, så är det nog KÖRT. Fast man ska aldrig säga aldrig... De kunde nog inte ha drömt om att flyga till andra sidan jorden för hundra år sen, så det finns nog fortfarande hopp! (H:)
Jag
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:29Jo, lite myspys har det varit. Nu funderar jag mest på om jag skall bry mig om att faktiskt titta på fröken Croft eller läsa.
Jo, lite myspys har det varit. Nu funderar jag mest på om jag skall bry mig om att faktiskt titta på fröken Croft eller läsa.