Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:37Vad tyst det är här ikväll! Det märks att kärngänget är borta... 😉
Vad tyst det är här ikväll! Det märks att kärngänget är borta... 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:52Ja, och delar av de snacksaliga har ju lämnat oss... 🙂
Ja, och delar av de snacksaliga har ju lämnat oss... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:56Kombinerat med att det är lördag. Skillnad mot fredagar... Skall nog fortsätta på min "provianteringsrunda". "Soffan" kallar. 😉
Kombinerat med att det är lördag. Skillnad mot fredagar... Skall nog fortsätta på min "provianteringsrunda". "Soffan" kallar. 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:59Det k-a-n ha med det att göra också Magnus... 🙂
Det k-a-n ha med det att göra också Magnus... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:00Oh, f*ck. Menar ni att jag är liksom "stuck" med er två? Jösses!
JEEEESSSIIIIIEEEEE!!!!! KOM TILLBAAAAAAKA!!!!
Var är Emelie(:sarna) förresten? Har den ena fått till det med sin "Jonas" tror ni? (H:)
Oh, f*ck. Menar ni att jag är liksom "stuck" med er två? Jösses!
JEEEESSSIIIIIEEEEE!!!!! KOM TILLBAAAAAAKA!!!!
Var är Emelie(:sarna) förresten? Har den ena fått till det med sin "Jonas" tror ni? (H:)
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:03Men hjärtat, Jessie har ju plaskat i poolen och dricker väl öl nu? Man får väl hoppas att Emelie har fått till det med sin pöjk... 🙂
(Och du, du hade kunnat ha det värre än vara fast här med mig och Magnus... ;))
Men hjärtat, Jessie har ju plaskat i poolen och dricker väl öl nu? Man får väl hoppas att Emelie har fått till det med sin pöjk... 🙂
(Och du, du hade kunnat ha det värre än vara fast här med mig och Magnus... ;))
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:12hrrm.. väldigt lugn afton
försöker se det positiva i att jag iaf kan sitta ensammen en lördag utan att få en myrstack innanför byxorna 🙂
hyfsat otänkbart i yngre ålder.. kan det vara en mognadsfråga? nu blir jag skrämd på allvar!
hrrm.. väldigt lugn afton
försöker se det positiva i att jag iaf kan sitta ensammen en lördag utan att få en myrstack innanför byxorna 🙂
hyfsat otänkbart i yngre ålder.. kan det vara en mognadsfråga? nu blir jag skrämd på allvar!
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:14Gratulerar Kalle, du är vuxen. 😉
Gratulerar Kalle, du är vuxen. 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:57Ok, jag är också vaken och vill snacka lite. Hmmm... svamla lite, för att hålla mig till tråden 😉
Hej 😉
Ok, jag är också vaken och vill snacka lite. Hmmm... svamla lite, för att hålla mig till tråden 😉
Hej 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 00:00TjABBA ANDREAS!!!! Sitter du också och pimplar vin? Jag är inne på mitt tredje glas... (hade väl varit fjärde om jag inte lurats att sitta och censurera bilder (#) ;)) Vad gör du?
TjABBA ANDREAS!!!! Sitter du också och pimplar vin? Jag är inne på mitt tredje glas... (hade väl varit fjärde om jag inte lurats att sitta och censurera bilder (#) ;)) Vad gör du?